teisipäev, 12. veebruar 2008

Teisipäev, 12.02.08

Hommikul magasin 20 minutit veel pärast kellatirinat. Väga jube , aga asjadega sain ilusti valmis . Täna oli selline imeline teisipäev , et ma ei pidanud bussiga kooli minema(tavaliselt teisipäeviti pean :/). Esimene tund oli eesti keel , kus ma tegin kahte asja korraga ( Päris hull :D ) . Lugesin teiseks tunniks vajalikku raamatut ja samas tegin veel tunnitööd ka :D Kolmas oli füüsika , kuulasime Taivoga muusikat terve tund( See ei tähenda , et ma poleks tunniteemat kuulanud :) ). Siis oli psühholoogia , tegime mingit testi , millest tuli välja , et ma olen pigem otsustaja kui kohaneja. Kuigi need kohanejale iseloomulikud jooned käisid rohkem minu pihta . :P Pärast seda oli vene keel , suht tühja jälle .Järgnes Söömine , hea söök oli muide :D Hakklihakaste , vms ja siis kohuke . Ma näljane sõin muidugi kolm kohukest , aga noh see selleks . 6. oli ajalugu , kirjutasime jälle konspekti jms. Pärast ajalugu oleks kehaline ja trenn tulnud , kuid ma otsustasin , et ma lähen etendust vaatama.
Muusikakooli ei tahtnud minna , mul oli hindeline tund , ma polnud nagu üldse harjutanud , kõvv . :D Siis ma tegin õpetajale kõhuvalu-nägu ja läksin koju ära .
Veerand 6 olin kodus , sõin (palju-palju, nagu ikka ://) , tegin saksa tv. ära :) , kuulasin muusikat ja istusin niisama netis . 7 läbi läksin magama . Mingi enne 10-t ärkasin , tegin arutlust , käisin pesus ja praegu istun siin , kuulan dagö-välismaa'd :) ja vaatan väikseid armsaid sigatikke :D http://www.ilm.ee/~uploader/loodus/?leht=art07metsakaamera
Igatahes peaks nüüd magama ära minema :)
Tsau :*

Kommentaare ei ole: