teisipäev, 19. veebruar 2008

Esmaspäev. 18.02.08

Niisiis , hommikul ärkasin üles. Tegin oma tometusi...mingi 7:08 olin juba valmis enda asjadega ja istusin niisama tühja. :))
Esimesed tunnid olid inkad , kus oli töö , millest mul pold õrna aimugi , seega ma spikerdasin. Südametunnistus hakkas piinama ja ma õppisin need sõnad/fraasid eniveis ära. Mingi siis kirjandus oli suht huvitav , sest dire käis jälle seletamas midagi...suitsetamise kohta , et meil klassis suht paljud käivad vahetundide ajal jms , et see hais jääb ju külge ja segab teisi . Siis oli söömine , mingi suht mõttetu söök oli... piimasupp , juustuleib ja banaan . Pärast seda oli veel kolm tundi . Viimasest saime isegi 10 minti enne tunni lõppu ära . Normal :D Läksin linna emaga chillima . :D Päris huvitav. Spordipoes käisime jne . Ossime mingit nänni mulle . Ühtesid nunnusid(valged ja natuke oli roosat ka :D) trennitosse tahtsin ka , aga minu numbrit pold , üldse ei ajanud närvi ... Siis valisin ühed teised välja , SAMA , minu numbrit polnud , ma olin niiiiii MOSSIS :D Lõpuks võtsin mingid muud :/ mis pold ÜLDSE nii ilusad :D Siis trennis ja muusikakoolis ka täna ei käinud . Kohutav inimene olen :))
Mingi veerand kuue ajal sain koju...sõin , istusin netis , magasin suht kaua :D , istusin netis , istusin netis , istusin netis :D Ja nüüd vahin poole silmaga veel filmi ja räägin Taivo , Martini ja Jakobiga juttu . Nad on mudugi kõik hästi jutukad , aga see selleks . :D Peaks pesus ära käima ja magama minema... Homme ju BUSSIGA kooli . ;//

Tsau , hüva õdakut jätku ! :DD

Kommentaare ei ole: