neljapäev, 21. veebruar 2008

Kolmapäev, 20.02.08


Oijahh , aeg lendab ikka suht kiiresti , seda kuud on veel kõigest natuke üle nädala. :))
Hommik algas tüüpiliselt ... Autos sõime veel Kirsiga pirukaid ja värki :D Koolis oli ka suht tavaline , peale selle , et Nelet ikka polnud . Jube... Igatahes esimene tund oli füssa , kus ma kordasin keemiat jms...Lebo ühesõnaga . Teine oli keemia , kus meil ei tulnudki tööd , reedel tuleb , sest klass nõudis kordamisküsimusi :) Siis oli mata , kus oli töö . Nagu fain , mingi üüüülilihtne osa tegelt ju , ja mul läks midagi niii vussi , ei tulnud ega tulnud välja. Lõpuks helises kell ja nii ta läks. No 3 sain :/// .
Siis oli veel seal kirjandus ja teatriõpetus, kus pool tundi lasime niisama lebo , sest õpsil oli miskit asju ajada ja teine pool pidime tutvustama end, justkui võhivõõrastele inimestele. Pärast seda oli söömine.. seljanka ja kohupiimakreem . :) Järgnesid inka , kus panime tühja jälle ja saksa , kus tegime töö. Pärast tunde pidin muusikakooli Iseseisvuspäevakonserti proovi minema (orkestriga tuli esineda) . Aa ja siis enne konserti algust (ma ei taha nüüd endast väga perverdi muljet jätta , aga) nägin ÜLIARMAST 7-aastast Siimu , kellel olid nagu meetri-pikkused ripsmed ja üldse hullult armsad silmad. :D Igatahes , siis mängisime ära seal jms. Helistasin isale , et äkki tal lõppeb tööpäev ja ta saaks linnast läbi tulla ja mu peale korjata , isa ütles, et tal üks töökaaslane olla tema autoga linnas ja et ma temaga töö juurde tuleks ja siis koos koju läheks. Noh , siis jõudsime radari juurde... Isa veel pläkutas seal ja värki , siis tuli autosse ja ütles, et me peale nüüd 50 minutit ootama , sest ta oli mingi lõhe tellinud , mis pidi kuueks töö juurde jõudma . Käisime veel uuesti linnas..Selveris ja Uno-X's tankimas :D 6'ks olime radari juures tagasi . Isa sai oma lõhe kätte ja tulime koju . Võrkpalli ma tõõõõeeeesti ei viitsinud täna minna . Lebotasin niisama , vahtisin netis , sõin jms. Ennist lugesin siin ühte HUVITAVAT blogi , vahetusõpilase oma ühte , nii mõnus värk ikka . :))
Nüüd ma vist küll lõpetan . Kell ka üsna palju juba , et peaks magama hakkama vaikselt sättima .
Tsau ja head und ! :*
PS! Mul on hästi kena õde , eks ? Kuigi ta võib mind vahel (loe: enamus ajast) nii närvi ajada . :))