teisipäev, 12. veebruar 2008

Esmaspäev, 11 veebruar



Vot nii . Selline pisike 7-meetrine alligaator leiti siis USAst. :)

Enivei , hommikul magasin sisse , (Yay!) tegin ülikiiresti enda toimetused. Autosse istudes suutsime Kirsiga pead kokku lüüa :D Avastasime seda ka , et hommikuti on juba nii valge . Tähendab , suveaeg liigub üha ligemale . :)) Mingid inkad ja saksa ja kirjandus olid mõttetud . Siis tuli tore mata , kus oli asendusõpetaja ( loomulikult mu ''lemmik''mataõps , mai põeks tglt , suht uimaseks jäänud teine :D ) . Siis oli söömine , mingi supp oli , mida mai söönud ja jogurt . Minu laua geeniused mudugi vahetasid jälle leivataldrikud paraleelikatega ära :D Nii.. Siis oli veel infotehnoloogia , kus ma istusin tühja netis terve tund . Pärast seda oli muusika , Nelega mängisime terve tund Kartulikuhja(ma ikka võitsin kahe kartuliga , noo , bosside värk :)) . Viimane oli ajalugu , kirjutasime konspekti vm . :D Laulmist täna polnud , seega istusin see poolteist tundi tühja mussas . Siis hakkas muusikaajalugu , kus oli iseseisev töö kirjutada kokkuvõte Mart Saarest. Pärast seda oli solf. Lahendasime seal neid värke ja tegime diktaati :D

Poole seitsmeks sain koju ... Sõin , istusin netis , kuulasin muusikat , vaatasin Võsareporterit ja Meeleheitel koduperenaisi . Üliigav on , peaks voodisse minema ja homseks vajalikud Boccaccio novellid läbi lugema. (;

Ma siis lõpetan. Tsau :*

Kommentaare ei ole: