esmaspäev, 19. mai 2008

Esmasp. 19. mail

Mul on kokku ainult 5 päeva koolis käia. Üldiselt oli hommik üksluine. Kaupsiga läksin linna jms.
Esimesed kaks tundi oli 10dikel eksam. Yay! Eesti keelt tegin. Ma leian, et muidu oleks pareminigi läinud, kui seal poleks kirjandit sees olnud. Teemal ''Mille üle ma olen rõõmu tundnud?''. Mõeldes tundub kerge, ent kirjutades oli suht keeruline.
Kolmas tund oli saksa keel, kus ma sain oma kogu aasta materjali peale tehtud töö tagasi. Jumala pentsik, 4+ pani mulle, oleks võinud siis 5- panna. Öösel lähen viskan tal aknad sisse. Õpetaja ütles, et mul(ja osadel veel) on aasta lõpuni vabastus tunnist. See selleks... Juba sellest tunnist võisime minema minna. Läksimegi... Nelega Selverisse. Ostsime süüa. Järgnes kirjandus, kuhu me isegi hilinesime veidi. Viies tund oli mata, Paaksit polnud, Plännu oli hoopis, asendas. Jumala kukk, tahtis mind tahvli ette saata, aga ma ütlesin, et ma ei ole sellest huvitatud, seega saatis Nele. Ühesõnaga oli terve tund TÜHJA. Pärast seda oli söömine - supp ja puding.
Pärast söömist oli informaatika, kus mul on kõik viied, seega ma küsisin, et kas ma nüüd aasta lõpuni vabastatud. Hehee, võisingi minema minna. Jalutasime Nelega linnas natuke ja läksime kooli tagasi. Hakkas muusika. Ka lebo, sest need, kellel oli mingi töö tegemata/vastamata tegid seda suuliselt tahvi ees. :)
Viimane tund oli ajalugu, kus sai ka lõpust 20 minti ära. Läksin jõusaali. Algul olime Joonasega kahekesi, siis tuli Timo ka. Siis nad mõtlesid, et on nii ägedad ja ''viskavad mu aknast välja''. Joonas võttis ülakehast kinni ja Timo jalgadest ning kuna mu jala peal on naelikuhaavadekorbad ja ma vastu hakkasin, siis ma lõin millegi vastu enda korba lahti. Verd hakkas ka jooksma, niiäge lihtsalt. Tagatipuks nad lõhkusid mu käeketi ära, mingi rõngas tuli vahelt ära. Ma sain trauma nüüd tänu nende ''naljale''. :D Siis käisin veel väljas natuke jooksmas ja venitasin peale. Pesin ja vahetasin riided ära. Joonas oli bussijaama juba ära läinud, ilma minuta, mõttetu mees:D Jalutasin siis ka bussijaama, buss oli juba ees. Istusin taha Joonase juurde ja olin niisama äge.
Veerand kuus jõudsin koju. Sõin rullbiskviiti ja istusin arvutis. Siis meisterdasin kartuliputru, isa grillis seni ja ema valmistas salatit. Sõime ja istusin edasi arvutis. :D Nii tegus olen , ma tean jaaa. Pärast seda mängisin veel SuperMariot (:D), vaatasin televusserit ja kõnelesin Martiniga.
Üsna alles tulin köögist - tordi ja tee tiirult. Lõpetades lähen käin pesus ära ja üldiselt peaks voodisse minema ja natuke veel vene keelt kordama, homme pidi töö tulema. Ent ma leian, et ma ei jõua selleni...
Tsau ja headööd!

Kommentaare ei ole: