reede, 16. mai 2008

REEDE. 16.05

Hei. Hirmsasti tahaks meelde tuletada, et ainult kaks nädalat on veel koolis käia. Liigselt mõnus.
Hommikul ärkasin kolmveerand seitsme paiku üles. Pesin ja sättisin korda ennast, panin kotid kokku ning läksin Kaupoga kooli. Autos lugesin Oneginit ja olin niisama äge. :)
Esimene tund oli keemia. Kaasa eriti midagi ei teinud. Meie taga istuvad Merlyn ja Kätu samuti mitte. Üks hetk palus õpetaja Merlynil ette lugeda, mida ta vihikusse kirjutas. Kuna neil õpikutki polnud andsime me Nelega ühe õpiku neile. Nele võttis veel migni suvalise lk. lahti ja soovitas Merlynil sealt lugeda. Noh, nagu arvata võib, ta lugeski. Nalja peab ka saama no. :D Teine tund oli mata, millest mul on viimasel ajal kopp nii ees, aga see võib tingitud mu rumalusest olla. Ma tõesti ei tea, aga ma nagu pooli asju ei jaga enam. Pärast matat käisin poes, sest puhvet oli kinni (sp, et eksam oli all korrusel). Kolmas tund oli kirjandus. Meie klassijuhataja oli haiguspuhkuselt tagasi tulnud. Kuidagi eriti uimaseks oli teine jäänud. :D Siis käisime Nelega poes veel. Neljas tund oli samuti kirjandus vms. Igatahes, pärast neid hakkas ajalugu-KT. Tänu mu laiskusele ma ei suutnud end jälle eile sellele lülituda. Vahetunnis kordasin veel nii palju, kui sai. No, aga kuna me istume Andresega täpselt nende õpetlike kaartide all, siis me tõstsime loomulikult Eesti II ms. ajal kaarti peale ja saime sealt päris palju abi. :) Ühesõnaga töö sain väga edukalt läbitud. SÜÜA ME TÄNA JÄLLE EI SAANUD. :D Mingeid kohukesi ja baane ainult. Aga no samas..reedeti ongi tavaliselt mitte just kõige parem söök. Viimane tund oli inka, kus õpetaja tegeles terve tund nendega, kes esmasp. inka eksami teevad. Ülejäänud (kaasaarvatud mina) panid täiesti tühja. Lihtsalt joonistasime mingeid perverssusi töövihikusse. KÜmme minutit enne tunni lõppu kõndisime kõik minema ka, aga õpetaja ei öelnud midagi. Järelikult võis... :D
Jalutasime Rohu tn. korteri taha. Siis oli seal vahejuhtum mentidega, millest ma pikemalt ei viitsiks seletada, aga õnneks seekord mul vedas. :D
Läksime Nele ema töö juurde. :D Nele tee peal rääkis veel, et ta ema tööhoone all on mingi hästi suur auk, kuskilt kahe maja vahelt näeb sinna. No me läksime siis kiikama. Seisime seal augu(saaks isegi öelda, et pisikest ruumi meenutas) avas ja kiikasime sisse, pime oli ka jms. Järsku mingi mees rögises sealt august: '' Tahate ka sisse tulla? ''. Ja kui me kähku ära jooksma hakkasime, siis seletas veel mdiagi järgi, et me ikka läheks ja et seal olevat ruumi küll. Täitsa shokk no. :D Siis läksime Selkusse, ostsime süüa ja läksime trenni. Nele läks välja tegema, ma pidin jõusaalis olema. Heiki ja Timo olid ka. :D Hiljem liitus Joonas ka meiega. Mingi 45 minutit liigutasin seal end, siis läksin pesin ja vahetasin riided ära, et muusikakooli konserdile minna. Mu sõbranna ja sõber Elva laagrist pidid esinema. Muljetasin seal nendega ja kuulasin konsertit natuke.
Siis läksin kolmveerand viiesele bussile. Joonas tuli ka sellega, siis sai temaga muljatada, muidu oleks päris igav olnud.
Koju jõudes istusin arvutis, sõin ja kastsin väljas taimed ära. Siis tulin tuppa tagasi, vaatasin jälle netis ringi, kuulasin muusikat, vaatasin telekat ning harjutasin homme lõpuaktuseks klarnetilugu. Hetkel kuulan ''We taking over''-t ja plaanin raamatut lugema hakata.
Ühesõnaga ma lõpetan.
Tsau ! :*

Kommentaare ei ole: