pühapäev, 25. mai 2008

Pühapäev. XXV mai

Täna oli see kurikuulus plaadistamise päev. Hommik algas 9 läbi. Pesin ja tegin korda end. Natuke enne poolt 11-st läksin koolimajja, käisime veel eelnevalt Liisaga poes. Laulsime hääled lahti seni kuni stuudiost kohale tulnud helitehnik mikrofone jms üles sättis. Ma kujutan ette, et ega see parem plaat ei tule mis eelmine aasta oli, aga sakslastele läheb peale küll. :D Vahepeal tegime pausi, jõime kohvi ja sõime Mare(meie juhendaja) valmistatud imehead salatit. :D Siis lausime edasi. Enne nelja saime lõpuks oma asjadega ühele poole.
Koju jõudes helistasin Joonasele, sest me olime eile õhtul kokku leppinud, et lähme ratastega sõitma. Läksimegi... Üle seitsmeteist kildi sõitsime.
Koju tagasi jõudes istusin arvutis, tõin saunapuid, koristasin veranda ära ja käisin saunas. Saunast naastes hakkasin kiiruga mata ülesandeid endale lahendama, homme saab järeltööd teha. Ma loodan, et ma jõuan enne ära teha ikka, kui mul meistrivõistlused hakkavad. :D
Igatahes ma nüüd lõpetan, sest uni on ja magama peaks ära sättima.
Tsau ja headööd!

Kommentaare ei ole: