teisipäev, 13. mai 2008

Teisipäev - 13. aprill

Hommikul ärkasin enne seitset, panin riide, tegin korda end ja panin koti kokku. Läksin Kaupoga kooli.
Esimesed tunnid olid eesti keel ja kirjandus. Pidime Tatjana kirja Oneginile pähe õppima, nii palju kui jõudsime. Enamus ei vastanud. Ma vastasin, sain viie ja puha. ;) Siis käisin poes nänni ostmas. Järgnes füüsika ja psühholoogia, kus me tegime eneseteste järjekordselt. :P Viies tund oli vene keel, kus oli nii mõttetu. Nõme tund, ma ütlen... Pärast seda hakkas söömine. Kotletid ja kartul, kaste, salat oli. Kuues tund oli ajalugu ja viimane keka. Kehalises hüppasime kaugust. Ma olin nii pettunud, mul ei tulnud üldse nii hästi välja nagu trennides. Masendust tekitav, ma ütlen. :S
Pärast tunde tegime Nelega natuke trenni, tõukasime kuuli ja jooksime natuke. :) Siis läksime linna, panime tühja, ma panin endale homseks juuksuri aja jms. Pärast seda läksin muusikakooli, mängisin klaverisaatjatega kokku ja harjutasin niisama natuke. Kuna ma ÕNNEKS sain küünte aja neljapäeva peale, siis ma ei pidanudki minema hooldaja juurde ja sain kolmveerand viiese bussiga koju tulla. Laiusel sõitis isa bussist mööda ja ma palusin tal mind järgmises bussijaamas oodata, ma ei viitsinud selle bussiga loksuda. :/
Koju jõudes mängisin pilli, vahtisin arvutis ja sõin. Siis käisin poes, ostsin mahla, Viva Freshi ja šokolaadi.
Nüüd äsja tulin pesust ja olen niisama äge. Peakski juba vaikselt voodisse ära sättima, et homseks välja puhata. :)
Tsau!

Kommentaare ei ole: