laupäev, 24. mai 2008

T, K, N, R

Kõik on mingid mõttetult tegusad päevad ond, seega mul pole isegi seda aega kirjutada olnud.
Teisip. oli hommik kõik sama. Koolis oli selline mõttetult masendav nagu ikka. Siis käisin trennis ja pärast muusikakoolis ansambliproovis. Koju jõudes panin tühja ja lugesin raamatut.
Kolmapäeval olin ka koolis ilusti. Käisin trennis ka ja puha. :) Koju läksin bussiga. Suht mõnus, buss oli nagu metsikult täis, pidime Joonasega isegi püsti seisma. ;(
Neljapäeval olid meil koolis need suursugused olümpiamängud. Appi, kuulpähe, kui mõttetud need olid. Yay! Ma sain isegi medalit, aga kuna kõik oli meeskonna tiimitöö, siis ei olenenud sellest midagi, kui väga üksi keegi pingutas. St. kui meeskod oli kehvapoolne polnud midagi teha. Nii palav oli ja kuna ma eisoovinud endale ''parmupäevitust'' , siis ma passisin kogu aeg jopega. Pärast OM-e oleks pidanud ma muusikakoolli orkestriproovi minema , aga mu pea nii valutas. Päev otsa ikkagi päikese käes olnud. Bussis suutsin ma enda kommikarbi sinna unustada, mis mu vana erialaõpetaja mulle kinkis, kui mu enda õpetaja dekreedis oli. Jumala rahul olen endaga. Mata KT sain ka kahe ja, JESS. Mul nii siiber sest koolist, läbi võiks saada juba.
Igatahes täna läksin kooli, olin esimeses tunnis - keemias ära ja läksime keskerakonna noortekogu kontorisse(mitte, et ma ise seal oleks, aga ma aitasin pinksi ja no koolist sain ära vähemalt). Netti ja niisama kohvi jooma. 1 ajal läksime välja linna peale ja jagasime nänni. Linnapäevad või mingi mess vms. :D Suht palju rahvast oli... Kolme paiku pidime muusikakooli juures esinema. Läksin sinna esinesin ära, siis sõime paarikesi muusikakoolis 5 kilost jäätist, suht jube oli lõpuks:D Pärast seda sain emaga kokku ostsin endale paar riideeset ja chillisin Nelega paar tundi väljas. Kell 8 hakkas linnavalitsuse ees laulupeo-moodi asi. Kertuga tulin koju. Siis isa oli oma noortest kuttidest söpadega siin. Yay! Sain ka nendega pittu minna. Vihtusin seal tantsu Silveri ja Markoga(vist oli:D) ja olime niisama ägedad. Ühesõnaga hetkel toodi mind koju, sest nad ise plaanisid Kärde edasi minna ja mul homme hommikul pool 9 linnas esinemine, seega... ma poen nüüd kähku põhku ära.
Tsau!
Aa.. Silverile õnne isaks saamise puhul! (Mitte, et ta seda loeks, aga noh, Nele, u know.)

Kommentaare ei ole: