laupäev, 3. mai 2008

Reede. II mai

No nii... Hommikul ärkasin 9 ajal enam-vähem üles. Istusin netis ja laulsin veel natuke. Siis sõin ja kutsusin isa endale järele, et ta mu linna viiks. Poole 11-ks jõudsime linna, käisin veel kähku kaupsis, ostsin vett ja šokolaadi. Läksin muusikakooli, rahvas juba pabistas, mul polnud absoluutselt mitte mingisugust närvi. Noh... Lõpuks hakkas siis see jämm pihta. Esimesena olid diktaat, seda oskasin...tegin viie peale selle. :D Siis tuli rütmidiktaat, mis mul kohe üldse välja ei tulnud. :D Järgnes kuulamine ja ehitamine... Need oli ma arvan suht harju keskmised. Kirjalik osa läbi sai siis panime veits aega tühja ja läksime suulist osa tegema. See tuli ka enda arust suht hästi välja, aga kirjaliku ja suulise sain kokku siiski 3. Aga ma ise olen väga rahul, sest ma olin ikka päris-päris kindel, et ma kukun läbi.
Pärast eksamit läksin koolimajja ja andsin muusikakoolist saadud tõendi õppealajuhataja kätte. Tatsasin linna tagasi, kohtasin Mairit, tiksusime temaga ringi, ostsime jäätist ja olime niisama ägedad. Siis ta läks koju koristama vms, ma läksin Nelega tšillima, käisime Selkus süüa ostmas jms. Siis kohtasime Joonast, jalutasime kolmekesi bussijaama juurde. Me läksime Nelega parki istuma...
Mingi 10 minutit istusime, siis ma läksin ka bussijaama ja Nele ema juurde. Bussijaamas panin tühja veel mingi 10 minutid, lõpuks tuli buss...
Hõivasin kohe tagumise pingi ära(st. nagu tavaliselt). Tiina ja Joonas tulid ka sinna minu kõrvale ikka no. :D
Enivei... veerand neli jõudsin koju. Läksin välja n-ö. päevitama. Rohkem magasin ja kuulasin muusikat, aga see selleks. Siis rohisin 5 minutit ja naasesin tuppa. Sõin, istusin arvutis ja läksin rolleriga metsa äärde. Appi, suht huvitav oli, polnud nagu mööda teed edasi vaadanudki. Seal olid mingid suuured kanalid kaevatud ja hullult palju kopra näritud puid oli ka (:D). ;) Siis sõitsin veel ringi natuke ja tulin koju tagasi...
Kell oli ligi 8, mõtlesin , et lähen käin veel poes ära, ostsin kummikomme ja võtsin õe peale. Sõitsime natuke aega niisama ringi. :)
Tulin tuppa tagasi, sõin, istusin arvutis ja vaatasin ''Eesti VS. Jõekaldat''. Poole kümne ajal läksin jooksma... 3,5 kilti jooksin noo. Tulin tuppa tagasi , tegin kõhtu ja selga ja läksin pessu.
Hetkel istun jälle niisama ja kõnelen Martiniga.
Räige uni on, seega ma kaon põhku ära. Tsau ! :*

Kommentaare ei ole: