reede, 2. mai 2008

Neljapäev. 1. MAI :)

Täna ärkasin juba 9 paiku üles. Asjatasin netis jms. Siis avastasin, et isa on kellegagi väljas, siis vaatasin välja natukeseks. Tuppa naastes sõin ja sättisin asjad kokku. Läksin rolleriga linna. Panin rolleri korteri ette ja jalutasin mussa juurde. Tegime kõiki asju, lahendasime ja värki. :) Rohkem selgeks sai vist küll nüüd, aga siiski mul on suur kartus, et ma ei tee ära seda.
Lõpetasime mingi nelja aeg ära. Helistasin Nelele 150x , et ta minuga välja tšillima tuleks, aga ta ei vastanud mu kõnedele. Sõitsin siis koju tagasi. Hoovi jõudes Nele helistas mulle. Ta oli nimelt emaga kaupsis ja unustas telefoni koju... On ikka kobel. xD
Koju jõudes istusin siis emmessennis ja panin tühja terve aeg. Siis käisin poes, ostsin keefirit, Cappyt ja Viva Freshi. Tulin koju siis isa oli grillinud vorste,liha ja valmistanud salati. Einestasime siis värskes õhus. :)) Tulin tuppa tagasi, suhtlesin inimestega ja olin niisama äge. Siis laulsin natuke aega homse eksami harjutusi, mis seal sees on. Märgid pole siiamaani peas. Ja ma ei viitsi õppida ka. :D Enivei... Siis vaatasin ''Unelmate pulma'' ja kuni praeguseni olen netis jälle vahtinud.
Ma nüüd lahkungi arvatavasti. Loen veel raamatut vms ja siis tuttu ära. Homseks vaja ju siiski välja puhata.
Tsau ;*
Lõppu panen mingi eriti ilusa pildi meist . ;)

Kommentaare ei ole: