esmaspäev, 12. mai 2008

Pühapäev ja esmaspäev.

Pühapäeval ärkasin hommekul kell 8 üles, et kook ja hommikusöök valmistada. Oi, ma nägin nii palju vaeva. ;) Siis tuli ema koju andsin oma asjad ja hakkasime sööma.
Pärast söömist vaatasin telekat ja istusin niisama arvutis. Hiljem läksin välja muru niitma. Seekord polnud karvavõrdki vastumeelne see töö. :)
Siis tulin tuppa tagasi, võtsin tolmuimejaga ja panin tühja natuke... Kui väga igav hakkas läbin välja peesitama ja ''Onegin''-it lugema.
Lõpuks tuli ema jälle uuesti töölt ja me läksime vanaema juurde. Jumala tore, ma sain ka autoga sõita ja värki. :)
Vanaema juures istusin arvutis ja sõin. Täitsa haige, kõht oli pärast nii täis, et olla ei saanud. :P
Tulime koju tagasi ja läksin sauna.
Saunast naastes vaatasin ''Eesti otsib superstaari'' ja sättisin magama end.
Täna hommikul ärkasin üles kell 7. Paninvalmis asjad ja läksin Kaupoga kooli. Tunnid olid mingid mõttetud. SÜÜA KA EI SAANUD. Mingeid kohukesi ainult, sest aulas oli eksam ja sööklas kolistamine oleks neid vägagi seganud.
Viimasest tunnist saime põhimõtteliselt ära. (Enamjaolt) Poisid vedasid aulast lauad ja toolid klassidesse ära ja tohtisime ära minna. :)
Pärast tunde läksime Tiinaga Kosmosesse istuma ja muljetama. Tellisin jäätisekokteili ja olin niisama äge. :D
Minu läksin 3:50 bussile, Tiina jäi veel sinna. (;
Koju jõudmisest saadik olen netis istunud (no sõin ka vahepeal, kui siiski). Peaks tuttu tunnikeseks minema. :)) Igatahes, ma nüüd lõpetan...
Tsau!

Kommentaare ei ole: