laupäev, 31. mai 2008

Reede. 30. mai

Ilusat suvevaheaega! :)
Hommikul ärkasin enne seitset üles, sättisin korda ennast ja läksin empsiga linna. Kaubahalli juurde pani maha mind, et ma saaksin klassijuhatajale lille osta. :) Jalutasin siis koolimajja, kus oli segakoori proov kohe algamas. Laulsime laulud läbi ja läksime välja, konsert hakkas. Esineti ja jagati kiituskirjad ära ja mindi klassidesse. Saime tunnistused kätte, millega mina oli üldjoontes täitsa rahul. Pärast klassijuhatajatundi läksime Tiina ja Nelega haiglamajja, õmbleja juurde, Nelel oli tarvis enda jakki proovida. Mõtlesime, et käime kondiitrist ka läbi ja ostame värsket pirukat, aga kinni oli alles. ;(( Siis läksime kesklinna, parki istuma. Aarne tuli ka sinna, mingi tunnikese passisin seal, siis läksin Ivoga (Kertu, Hebe, Maarja olid ka autos:D) Kuremaa risti. Lõpetajast Kristi juurde, segakoori pidu oli. Vapsee, kohale jõudsime kõik juba lällasid õlled käes. Õpetaja tegi suitsu jms. Ei, üsna normaalne oli, aga ma ei joonud tilkagi, sest õpetaja oli ainult palju õllet ja veini kokku ostnud (ja neid mõlemaid ma siiralt vihkan). Grillisime ja laulsime. :)) Mingi aeg avastasin, et mul on vaja kähku koju saada, et kott võtta ja bussiga Põltsu sõita, aga kuna busside ajad enam ei klappinud, siismul ei jäänud muud üles, kui Marttiga, kes korra sinna tuli, linna sõita. Seal kõndisin Nele juurde, siis tulime koos kesklinna tagasi ja läksime jooke ostma. Siis tatsasime bussijaama ja sõitsime Vaimastverre, Tõnu juurde. Taivo oli ka seal juba. Grillisime ja jõime niisama pitsuke. Parvetamas käisime ka tiigi peal.
Õhtu poole oli Tõnu vend sinna tiigi äärde mingi peo orgunninud, kõik olid üsna päkapikud, et jube kohe. Tõnu vend ise oli no nii täis, et ei seisnud püstigi. Tiiki lendas ka. Üldse ei ajanud naerma, mkm. :DD Siis vahepeal tuli Ivo ka sinna. Enivei, kümme läbi tuli mul ema järele, Ivo veel viis mu tee otsa, nii armas. :D Sõitsime Laiuselt ka läbi, et isa peale võtta.
Hetkel kõnelen Joonasega ja peaks magama ära sättima homme vaja Põltsu hommikul minna. :)
Tsau, headööd!

Kommentaare ei ole: