neljapäev, 15. mai 2008

Neljapäev. 15.mai

Hommik hakkas tavaliselt, nagu ikka. Läksin Kaupoga kooli. Koolis oli suht mõttetu. Kehalises sain endale jala peale palju marrastusi naelikutest ja ma ikka ei suutnud nii plaju hüpata (kaugust), kui ma võimeline olen. See morjendas mind taas. Matas olin nagu puuga pähe saanud, mitte midagi aru ei saanud... Muusikas mängisime enamus tunnist Kartulikuhja ja lasime lebo. Pärast tunde läksin linna ja võtsin raha välja. Siis oli maniküüris täna jälle, täna pool päeva. Lasin geelküüned tagasi panna. Enam ei pea pilli mängima, mida küüned segaksid. :)
Pärast küüsi läksin muusikakooli, istusin pool tundi orkestris ja läksin bussi peale. Bussis vestlesin Maarja-Liisaga, kellega polnud juba sada aastat rääkinud. :)
Koju jõudes istusin arvutis, sõin ja tegin natuke referaati. Päris valmis ei viitsi teha, ma ütlen, et mul jäi koju vm. :D (Ma tean, et ma olen laisk).
Aga nüüd peaks voodisse ära minema, raamatuid lugema ja lülitama end ajaloo lainele, homme KT.
Tsau ja head ööd!

Kommentaare ei ole: