pühapäev, 18. mai 2008

Laupäev ja pühapäev.

Eile ärkasin 9 ajal üles. Käisin pesus, sättisin varakult juba valmis end. 1 ajal läksime muusikakooli, mu lõpetamisele. Mina läksin laulu harjutama ja pilli veel Lenaga kokku mängima, ema-isa läksid seni lilli jms ostma.
Aktus oli päris armas, kõik lõpetajad esinesid, siis oli tunnistuste kätteandmine ja õnnitlemine. :) Lõpuks tehti pilte ja söödi torti. Eriala õpetaja kinkis mulle plaadi ja kommi. Ma kinkisin õpetajale mingi lillepoti. :D See selleks.
Siis tulime linnast tagasi. Ma hakkaisn raamatut lugema ja oma imelist Mozarti plaati kuulama. Poolteist tundi olin oma mõnusas atmosfääris, siis pidin sättima hakkama, sest ema tahtis mind peopleissi ära viia, sest nad ise pidid isaga õhtu poole süntsile minema. Sinna jõudsin siis Johanna, Dennu ja Danika olid ainult seal, ootasid võtmeid. Ühesõnaga pidu hakkas pihta, rahvast kogunes nii et vähe pole. Lõpuks oli kõigil käpp maas. Mina käisin saunas hästi palju ja isegi ujumas käisin. Vesi oli jääkülm, aga otse saunast polnud hullu. Öösel vahtisin sitaks kaua üleval. Lõpuks läksin magama ka, silmad valutasid.
7 aeg ärkasin üles, tuiasin all jms. Jumala huvitav oli, pool rahvast magas kõik. 9 ajal kutsusin ema järgi endale ja tulin koju.
Algul istusin netis natuke aega ja olin niisama hästi uimane, pea oli ka nagu paberiputru täis kott. Kuna mu nett tõrkuma hakkas(vihma tõttu), siis otsustasingi magama ära minna. Poole kolme ajal ärkasin üles, sest neli pidin laulma minema. Laulmast tulin pool 7. Käisin poes istsin paki krõpsu ja kaks pakki sibula-juustu leivakesi. Vahtisin 15 minutit arvutis ja maiustasin. Kuna uni oli endiselt, läksin taas magama. 8 läbi äratas isa üles, et ma sauna läheks. Nii uimane oli olla, et ega ma eriti seal laval istuda ei viitsinudki.
Saunast tulles sõin torti ja istusin netis. Nüüd peaks küll juba magama ära sättima, homme eta eksam. :D Yay no!
Tsau ja head ööd! :)

Kommentaare ei ole: