reede, 9. mai 2008

R - 9.mai

Hommik oli täiesti tavaline. Linna läksin Kaupoga.
Esimene tund oli keemia. Teine oli mata, kus kordasime aasta materjali. Pärast seda oli kaks kirjandust, ajalugu ja ingliskeel. Söömas oli täna nii mõttetu söök, et jube. Magustoitu ainult sõin, see oli ka iseenesest jube.
Pärast tunde läksin trenni. Põhiliselt jooksin. Lõpus läksin tegin jõusaalis kõhtu ja selga ja aitasin Timol kangi tõsta. St. olin toeks, kui tal raskeks läks. :D Siis lippasin pessu ja muusikakooli. Hakkas emadepäevakonsert, kus mul oli vaja esineda. Ma leian, et ma olen enda esinemiskartuses LÕPUKS ometi üle saanud... Oli ka aeg. 7 aastat olen rassinud nii, et ma südamest kardan üksi esinemisi. Soolo osa läks sassi ka, aga no ma kuulasin siis imekaunist klaverisaadet ja tulin sisse tagasi, kui peateema tuli. Pole hullu :)
Sealt lippasin imekähku kaupsi, tahtsin Cosmot(vms) osta. R-kiosk oli lõunal, Great! Ostsin siis energiajooke ja komme ning suundusin kooli poole. Lootes, et Grossis on Cosmot käisin sealt läbi. Ei olnud... Kooli juurde jõudes oli Ivo ja Kertu autoga seal, läksime käisime autoga Selveris ära, sain oma ajakirja kätte. Ivo tõi mind kooli juurde tagasi. Läksin koolimajja valvelauda, kus Tiina oli juba oma 2 tundi üksi passinud (sest mul oli esinemine, u know?!). Sõime, lugesime ajakirju, kuulasime muusikat, tantsisime ja tegime pilte. :D Suht huvitav, ma tean..
Poole seitsme ajal tuli vahetas Kertu meid välja. Me tulime bussile ära.
Koju jõudes lugesin ajakirja ja kuulasin muusikat. Vaatasin ''Eesti VS. Jõekalda''-t ja panin niisama tühja...
Nüüd kirjutan siin seda blogi. Peaks magama ära minema, sest peavalud on järjekordselt tagasi tulnud. :/
Tsau ja head und ! :)

Kommentaare ei ole: