kolmapäev, 30. aprill 2008

Kolmapäev. 23.04

Päeva algas kella kuue paiku. Jooksma ei läinud, jalutasin koeraga natuke ja tulin tuppa tagasi. Käisin dušši all ja panin riide end. Toppisin kotid kokku ja istusin arvutis natuke aega. Enne poolt jalutasin Kaupo juurde ja siis tulime kooli.
Esimene tund oli füüsika. Kuna mul kaasa midagi ei ond, panin terve tund tühja. Väga huvitav. Teise tunni ajal oli kooliolümpia võistkondade kokkusaamine ja arutlus. Poole 10 ajal jalutasin minema sealt. Läksin vahetasin riided ära. Panin spordiriided alla jms. Siis käisin poes, ostsin pizzarulli ja vett. Naastes koolimajja ostsin veel koolipuhvist Cappyt (kuna Grossis polnud seda, mida mina joon) ja kookosekomme. Läksime naikadega ÜG juurde bussi ootama. Sõitsime siis Kuremaale. Algul jooksid mingid pisikesed. Me Kaidiga igatahes pikutasime peaaegu terve see aeg. Ma kuulasin mingi aja muusikat ka, kuniks mu aku tühjaks sai.
Millastki pidime siis meie ka jooksma hakkama, suht mõttetu oli. Ma ei suutnud pingutada, sest mul oli eelnevalt juba NII palav. Noh, KÕIGE HULLEM polnud just. Aga rahul ei saa kaugeltki enda tulemusega olla. Nimelt enda jooksus jäin teiseks , aga üldkokkuvõttes esikolmikusse ei saanud. Noh, juhtub. Sügiseti läheb paremini tavaliselt. Siis tulime linna tagasi. Bussis oli nii palav. Appi, ma mõtlesin, et ma vist tõsiselt suren ära. :) Aga nagu näha ei surnudki veel. Linna jõudes läksin koolimajja, vahetasin riided ja tegin korda ennast. Läksime Nelega linna. Viisime kotis ära ja läksime Selkusse. Ostsime pirukaid ja Nestead. Istusime pargis ja sõime. Poole nelja ajal läksin ma muusikakooli. Harjutasin veel pilli pirtsuke. Mängisin klaveriõpetajatega kokku ja läksin üles järjekorda. Proovieksam oli nimelt. Istusin seal rahulikult, üldse ei pabistanud veel, sest teadsin, et olen kuskil viimaste seas, et aega küll veel närvitsema hakata. Järsku tuli õpetaja sinna saali etteruumi, kus me ootasime ja kutsus mind. Huh. See oli jube. Ja kusjuures esimest korda ma ei kartnud nii, et mul käed väriseksid. Niiii mõnus. Pärast ootasin , kui kõik teised ka ära mängisid. Kuulasin eriala õpetaja ära, mis teised õpetajad soovitasid veel teha jms. Siis läksin Nele juurde. Sõime ja vahtisime tühja. Ma seal lebotasin enamus aega. Mõtlesin vahepeal, et jään ehk magamagi. Aga ei hakanud, liigselt uimane oleks pärast olek olnud. 8 ajal toppisime spordiriided selga ja läksime linna. Hakkas tõrvikujooks. Kokkuvõttes saime 3 koha. Üsna rahul olime, kuigi oleks võinud ka teise saada. Esimest poleks loomulikult saanud. Need olid mingi üle 20-aastased doonorid, kes on juba mai-tea-mitmendat-aastat järjest võitnud. :) Saime mingi soolase kringi ja suure mahlapaki, lammutasime need ära ja istusime niisama natuke aega. Siis ma kutsusin ema järgi ja läksime kõik laiali.
Enne kümmet jõudsin siis koju. Istusin netis ja asjatasin niisama. Hell masendus on peal. Tahaks pittu kuskile, aga uni on jms. Isa on ka kuskil Silveri juures. Mõtlesin vahepeal, et helistan talle ja lähen ka sinna pralletama, aga tõesti ei jõua. Pealegi mul on homme õppimise päev. Seega ma nüüd lõpetan ja lähen tuttu ära. Tsau :*

Kommentaare ei ole: