teisipäev, 1. aprill 2008

31.03.08

Esmaspäev... algas pool 7. Tõusin ja tegin enda tavalisi koidikurituaale, et normaalse inimesena näida.
7 läbi natuke sõitsime Kirsiga juba välja, kuna pidime veel sajas poes käima, et pirukaid laiali vedada. Kirsi ise ei tulnudki täna kooli. Viis minu kooli ette ja andis mulle puhvetipirukad. :D
Esimene tund oli inka, kus pidi sõnade/väljendite töö tulema, ja ma polnud grammigi õppinud. ÕNNEKS oli ikka veel see noor kutt Asko, kes Ümarat asendas. Ja ta tegi töö, mis oli teistpidi...st. inglisekeelsed laused pidi eesti keelde tõlkima. Väga viis. Nii oskab palju paremini ju. :)) Siis käisime Nelega puhvetis, nagu ikka. :D Teine tund oli täisLEBO. Lihtsalt kuulasime muusikat ja Askoke seletas tollest bändist natuke. Ütles, et kuna temaga on viimane tund siis võime ju põhimõtteliselt ''tühja panna''. :)) . Järgnesid saksa keel, kirjandus ja mata, kus oli KT. ma polnud midagi õppinud, aga õnneks oskasin. Vähemalt enda arvates. Aa..kirjanduses Taivo pakkus mulle veel viineripirukaid ja . Nii numps pinginaaber mul ikka (VAHEL HARVA st).
Siis oli söömine. Plohv ja Moskva sai(mida ma totaalselt vihkan).
Pärast söömist oli arvuti tund, kus oli ka vägalebo. Vahtisime tund aega Orkutis lihtsalt. :D Seitsmes tund oli muusika, kus me laulsime täna. Nii mõnus. :D Kaheksandasse tundi me Nelega ei läinud, sest mul meenus, et Naarits ei märgi puudujaid. Seega...suva ju . :D
Passisime linnas natuke aega, käisime kultuurikeskuses, tõime mingid Nele tantsuplaadid sealt ära, siis käisime panime juuksuriaja talle. Mmm...siis läksime Nele juurde, vahetas riided ära, tal oli palav. Aa... sellega seoses - väljas oli täna niiiiiiiiii mõnus ja soe ilm. Noh, ei kurda :S Viiendal lubas jälle mingit lörtsi sadama hakata.
See selleks...igatahes me olime nagu kaksikud Nelega, samad joped ja puha. (a) See tähendab, ta ikkagi ostis selle jope . :D
Läksime passisime niisama kaupsi ees. Siis tulid Tõnu, Tiina ja Merlyn sinna. Tõnu , heapoiss123 , tegi meile kõigile jäätised välja ja. No , super ikka . :D
Poole viie ajal läksin muusikakooli. Hakkas muusikaloo tund. Sain veel mingi vana töö ja referaadi tagasi. Viied olid noo. ;) Vaatasime tund aega mingit ''Helid'' saadet, mis rääkis Eesti tänapäeva heliloojatest, kui ma ei eksi. :D Pärast seda hakkas solf. Tegime diktaati, ma peaaegu, et oskasin . :D YAY! (Ma seda parem ei maini , et see oligi hästi kerge, või nii..) Siis pidin minoor-helistiku laulma õppima , kuid ma ei jõudki õpsile seda laulda, sest ma pidin lahkuma...
Veerand seitse jõudsime Kantkülla, Tiinal tuli paps vastu meile.
Koju jõudes harjutasin pilli ja vaatasin telekat. Siis sõin ahjukartuleid ja liha. :D Pärast söömist vahtisin netis veel natuke aega, siis sõin tarretist ja jäätit ning olin niisama lahe.
Järgnevalt vaatasin ''Võsareporterit'' ja ''Saladusi'' .
Hetkel vahin jälle niisama arvutis. Peaks õppima või midagi asjalikku tegema, aga pole viitsimist.
Tsau ! :*

Kommentaare ei ole: