neljapäev, 10. aprill 2008

Kolmapäev.

Yay, hommikul ma ei ärganud ikka telefoni peale üles, ometigi ma sain eile 11 ajal magama.
Kirsiga läksin linna. Viisime pirukad ära ja läksime kooli.
Esimene tund oli füüsika. Seal andsin ilusti enda TEHTUD lehe ära ja värki. Äww, noh. :) Siis käisime Nelega puhvetit külastamas. Teine tund oli keemia. Ma sain hiilata oma tarkusega... kuna meil see töö põhimõtteliselt ära eelmine tund jäi, siis me kontrollisime niisama vastuseid. Aii, mul oli nagu enamus õige. Ühüüü.
Enivei, järgnes mata, kirjandus ja teatri õpetus. Pärast neid oli söömine. Mingi supp oli, mida ma ei söönud. Kaks pannkooki sõin hoopis.
Kuues tund oli inka, millest ma poole olin emaga linnas. Käisime mulle träna ostmas. (; Viimane tund oli saksa keel, kus me tegime mingi töö. Hahaa, Tõnu jäi nii haledalt vahele spikerdamisega. No, mis elu see on ?! Kui pea ei võta, siis õppigu spikerdaminegi selgeks. Üldiselt oli mingi ülikerge töö, ma ei saa aru, mis seal spikerdada. :D
Nüüd on vist õige aeg mainida, et eilsest trennist on mu jalad NIII valusad. Päev otsa olen nagu puupakkudega kõndinud. Trepist üles-alla kõndimine nõudis eriti suurt pingutust.
Okei, pärast tunde läksime linna rahvaga. Teised läksid kuhugile tühja panema, ma läksin solli. Kuna MINU kabiin(teistesse ma ka ei tahtnud minna) kinni oli siis ma pidin ligi kolmveerand tundi ootama. Lugesin siis niisama ajakirju ja kuulasin muusikat. Lõpuks, kui mul seal käidud sai oli mul 4 minutit aega, et bussi peale jõuda. Siis ma JOOKSIN, appi. Tõeline piin, aga ma maalaps, kannatasin ära. :D 50 minutit hiljem oleks alles järgmine buss läinud, niiet jah...
Koju jõudsin veerand viie paiku. Sõin kohukese ja vahtisin niisama arvutis/kuulasin muusikat. Siis käisin Tiina juures, võtsin ta kultuuriloo vihiku, et koju tulla ja sellest koopia teha. :D Homme ju KT(mis siis, et ma MITTE MIDAGI õppinud pole. :D)
Ma kogu hingest püüdsin end kokku võtta ja pilli ka harjutada. Eriti ei õnnestunud, ühe eksamiloo sain pähe, aga heliredeleid ja etüüde oleks pidanud rohkem harjutama. Need jäid puha mängimata.
Poole 8 ajal läksin orkestrisse. Seal oli nagu tavaliselt - mõttetu. :))
Enne üheksat jõudsin koju tagasi, sõin ja kirjutasin kultuuriloo tegemata essee ära, teemal naisest, kes ei suutnud valetamist lõpetada (ja noh , üldse valetamisest, mille pärast inimesed valetavad jms).
Suhteliselt just tulin pesust, kreemitasin ja tegin patsi endale.
Nüüd kuulan muusikat ja räägin Martiniga juttu. Lõpetan kah nüüd...

Head ööd !

Kommentaare ei ole: