esmaspäev, 7. aprill 2008

pühapäev - kuues aprill.

Hommikul ärkasin enne kümmet üles. Sõin, hakkasin koristama ja asjatasin niisama ringi.
Nelja ajal tuli vanaema siia minu sünnipäeva pidama. Sõime ja rääkisime niisama juttu. Siis tulid tädi, CSI ja Ain siia ka pralletama. Sõime ja muljetasime niisama NOH.
Siis mingi aeg läks vanaema ära...
Me vahtisime Ainiga enamus aega minu toas telekat, kuulasime muusikat ja olime lihtsalt lahedad.
Siis sõime jälle... Ma olen täna ligi 3 liitrit mahla ära joonud , üldse pole paha olla, mkm. :D
Nüüd õhtul käisime saunas ja värki. Need läksidki just minema.
Hetkel söön kanakoiba (mis siis, et kõht on nii täis, et paha hakkab. Sööma ju peab ;)) .
Tahaks magama minna, aga samas ei viitsi ka veel. ;) Peaks ikka kella 00:00-ni ära ootama. Oleks ärikam ikka.
Aga ma siis lõpetan. Tsau ;*

Kommentaare ei ole: