teisipäev, 15. aprill 2008

Esmaspäev - 14.04.08

Järjekordne mõttetu päev... Ühesõnaga, ma tahtsin seda öelda, et VARSTI-VARSTI on suvi kohal. Äww.
Hommikul ärkasin seitsme paiku üles, panin riidesse ja tegin niisama korda end. Siis panin koti kokku ja läksin välja. Läksime jälle Kirsi ema autoga, seega pidime suurema ringi tegema, et pirukaid viia. (;
5 minutit isegi hilinesime tundi. Esimene oli inka. Midagi erilist nagu ei toimunudki. Teine tund oli samuti inka, seal tegime sõnadetöö. Ma olen nii uhke enda üle, oskasin ja puha.
Siis käisime Nelega Grossis, ostsin nänni endale. :D Kolmas tund oli saksa, kus ma pool ajast sõin ja teine pool tegin miskit tõlkimislaadset asja.
Pärast saksa keelt oli kirjandus, lugesime ''Fausti''. Järgnes mata, ja siis söömine. Mingi supp ja puding oli.
Kuues tund oli arvuti, mingi KT moodi asi oli. Issand, ma sattusin juba paanikasse, et ma ei oskagi ja mul jääbki see saast tegemata, aga siis ma võtsin kokku end ja tegin miskit moodi ära. Pärast IT-d oli muusika ja ajalugu. Ajaloo lõpust läksime Nelega minema. Läksin solli.
Poole viieks läksin muusikakooli, hakkas muusikalugu. ''Vaatasime'' mingit filmi Arvo Pärdi kohta. Siis hakkas solf, seal tegime mingit diktaati jms. Mõttetu st...
Poole seitsmeks jõudsin koju. Nokitsesime isaga väljas natuke aega. Lõikasime vaarikaid jms.
Kaheksa ajal tulime tuppa. Sõin ja vaatasin netis natuke ringi.
Siis vaatasin telekat, õppisin vene keelt ja lugesin natuke ''Fausti'' .
Nüüd kirjutan siin selle ära ja lähen arvatavasti magama ära, homme ju bussiga kooli. ://
Tsau , head und !

Kommentaare ei ole: