neljapäev, 24. aprill 2008

Kolmapäev - 23. aprill

Hommikul ärkasin kell 6 üles. Panin riide ja läksin jooksin jälle metsa äärde ja tagasi. Tegin kõhulihaseid,seljalihaseid ja läksin pessu. Tagasi tulle kreemitasin ja tegin niisama korda end. Panin koti kokku ja läksin bussijaama. Bussis kuulasin muusikat ja olin niisama äge. 7:43 jõudsin koolimajja...
Esimene tund oli füüsika, sain töölehe kätte. Täitsa 5 oli. (; Teine tund oli keemia, mitte midagi ei teinud... Mina vähemalt. Kolmas oli mata, see oli nagu üliigav. Pärast matat käisime poes naikadega ja tagasi tulles hakkas kirjandus. Tegelesime veel ''Faustiga'' ja saime tööd kätte. No 5 oli. :D Pärast kirjandust hakkas teatriõpetus. Vahetunnis oli nii mõnus, peesitasime aulas toolide peal. Lõpuks tuli õpetaja ja palus meil jutu teha teemal ''Ükskord juhtus nii...'' ja kuna aulasse pidid IT omad mingisugust loengut tulema tegema ja asjatama, siis saatis õpetaja meid välja(neid keda see ei seganud, et seal aulas asjatati, võisid sinna ka jääda). Me läksime välja Merlyniga. Tunni lõpus jõudsime tagasi ja ma ajasin juttu ühe IT omaga(Renega), kes oli päris jutukas. :D
Järgnes söömine, mingi supp, mida ma ei söönud, ja puding oli...
Pärast söömist tuli inka Askoga. Mitte midagi ei jälginud, kui minu kord tuli siis lugesin lihtsalt midagi ette ja nii. :D Ei , äge. Viimase tunni ajal oli siis see IT loeng. Algul räägiti niisama ja hiljem said võistkonnad osaleda mingisuguses võistluses. Osadesse klassiruumidesse oli pandud mingisugune ülesanne arvutiga. Samuti oli igas klassis ka noormees, kes oli n-ö. abikäeks, kui tõesti ei oska. See Rene oli ka ühes klassis, kui ma koju minema hakkasin pidas ta mu kinni ja palus, et ma sinna jääks talle seltsi. Mingi tund aega laterdasin seal temaga elust ja olust. Totaalselt selline inimene, kes kohe paneb endale kõike avameelselt rääkima.
Lõpuks pidin siis muusikakooli minema. Solf oli. Pärast solfi läksime Kadiga bussi peale.
Veerand viis jõudsin koju. Istusin arvutis natuke ja läksin välja vaarikaid lõikama. :) Pool seitse tulin tuppa tagasi ja seitsmeks läksin kooli võrkpalli trenni. Üheksa läbi jõudsin koju, sõin ja kuni praeguseni olen arvutis istunud ning ema ja õde oodanud, et nad pesust tuleks, et ma minna saaks.
Hetkel istun orkutis ja räägin Martiniga juttu.
Aga ma nüüd lõpetan.
Tsau ja head ööd !

Kommentaare ei ole: