neljapäev, 17. aprill 2008

Kolmapäev. 16.aprill

Yay! Ma ärkasingi hommikul üles, mis tähendas seda, et ma jõudsin jooksma. Panin siis jooksuriided selga, empeka kõrva ja läksin välja. Nii mõnus. Mingi 3 kilti vist jooksin. 6.25 jõudsin tuppa tagasi, käisin pesus, tegin korda ennast, panin koti kokku ja panin niisama tühja. Poole ajal läksin Kirsiga linna. :)
Esimene tund oli füüsika. Me saime mingid lehed tagasi, mis me nädal tagasi pidime tegema. Kes sai viie noh ? Haahaa, jube tark olen ikka. :D Teine oli keemia. Need, kes reedel puudusid, pidid täna tunnis KT järele tegema. Aga SUVA, ma oskasin. ;) Järgnes mata. Pärast matat läksime Kätu ja Merlyniga poodi. Hilinesime veel natuke kirjandusse ka. (a) Viies tund oleks olnud teatriõpetus, aga kuna õpetajat polnud, või midagi sellist, siis me pidime ülejäänud poole klassiga koos arvutisse minna. Noo, me(Nele ja Merlyniga) ei viitsinud, läksime linna hoopis. Käisime söömas. ;) ;)
Kooli tagasi jõudes hakkas praktiliselt kohe inglise keel. Seal oli suhteliselt lebo...nagu ikka. Mingi kiri ola ka kodus teha jäänud, aga noh, pooltel oli see tegemata. Juhtub... See asendusõps Asko tuleb meile jälle reedest, mis oli muidugi ülimeeldiv uudis. Inkale järgnes saksa keel, kus me lugesime enamus ajast kodus tõlkida jäänud lauseid.
Pärast kooli läksime Nele ja Merlyniga linna. Panime niisama tühja jms.
16:30 hakkas solfedšo. Pärast solfi läksime tervitasime Taavit, kes oli meie kooli esinema tulnud. YAY! Ma polnud teda suvest saadik näinud. Vello Sakkos surus mul puha kätt ja;) Ju mäletas mind suvest veel.
Enivei, kolmveerand viiese bussiga läksin koju. Laiasime Joonase ja Kadiga seal taga. :D
Millalgi jõudsin siis koju, vaatasin arvutis natuke, mängisin pilli ja läksin natukeseks välja riisuma. Poole kaheksa ajal tulin tuppa, mängisin veel pilli ja kuni praeguseni olen arvutis istunud.
Üsna uni on ka juba samas, et peakski magama ära minema. :)
Tsau, head ööd ! ;*

Kommentaare ei ole: