kolmapäev, 9. aprill 2008

Teisipäev - 8. aprill

Maailma ilusaimad lilled, mis ?! :) Just kimpudena on need midagi imetlusväärset.
Hommikul ärkasin enne seitset üles. Sättisin kotid kokku ja tegin niisama korda ennast. :) Kolmveerandi paiku sõitsime isaga linna.
Esimesed tunnid olid kirjandus ja eesti keel, kus oli suhteliselt tühjapanek. Kolmas oli füüsika, lahendasime mingeid ülesandeid. Järgnes psühholoogia... seal tegime jälle mingisuguseid eneseteste. Viies tund olnuks vene keel, aga ma läksin hoopis linna, panin hambaarsti aja ja käisin solaariumis.
Siis läksin kooli tagasi, hakkas söömine. Kotlet, kartul, kaste, porgandisalat ja pirn oli. Pärast söömist oli ajalugu - kirjutasime konspekti, as usually... Viimane tund oli kehaline, kus tegime mingeid füüsiliste võimete teste, mis lähevad riikliku kontrollimisele, arvutatakse keskmised jms. :)
Pärast kehalist tegin trenni ära. Põlvetõsteid pidin palju-palju tegema, siis kohapeal kaugushüpet + kolmikut, nelikhüpet. Mu jalad olid pärast neid NII läbi. Siis tegin 3 ringi kõhu-, selja- ja küljelihaseid (40x) , varbamaratoni( :D ) ja venitusi.
Siis pesin ja tegin korda ennast. Läksin linna, ostsin poest endale palju-palju vett ja passisin algul niisama. Hiljem kohtasin Nelet ;) . Siis otsustasin täna mitte muusikakooli minna. Tulin hoopis koju. Bussis oli mingi mees, kes meiega(meie vastu ka loomulikult) ülbitses. Mingi maun oli...
Veerand viieks jõudsin koju. Sõin, istusin netis, kuulasin muusikat ja käisin Marjo juures, st. võtsin ta füüsika tv, et sealt valemeid ja asju vaadata, sest see ülesanneteleht, mida me tunnis lahendasime, jäi koju lõpetada. Siis tegin oma lehe ära, käisin poes ja viisin töövihiku tagasi.
Koju tagasi jõudes istusin taaskord niisama arvutis, trükkisin Kätule füüsika valemeid ja värki.
Noh , siis isegi tegin mata kodused ülesanded ära. Ma leian, et ma olen täna väga tubli olnud :D .
Poole üheksa ajal millalgi vaatasin ''C:S:I:New Yorki'' ja tegin maniküüri endale...
Nüüd kirjutan siin seda blogi ja kuulan muusikat.
Tahaks hirmsasti täna varem magama minna. Eks siis näha ole, kas see mul õnnestub.
Tsau !


PS! Seda mainiks ka... et mu üliarmas vana-vanaema oleks täna 88-aastaseks saanud. (w)

Kommentaare ei ole: