teisipäev, 29. aprill 2008

Esmaspäev (21.04)

Täna oli nagu nii kõva päev. :D Päriselt , ma ei oska midagi muud öelda.
Hommikul ärkasin 6:08 üles. Panin riide, läksin jooksin metsa äärde ja tagasi. Käisin pesus panin kotid kokku, tegin ennast korda ja läksin Kirsiga 7:40 kooli.
Esimene tund oli inka. Kaasa õigupoolest midagi ei teinud, muljetasime Nelega jms. Siis käisin puhvis ja jätkus teine inka, kus oli sama teema. Kolmas tund oli saksa, kus tegime Übunge jne. Igav, ühesõnaga. Pärast saksat oli kirjandus ja siis eesti keel. Järgnes söömine. Ma võtsin ainult jogurti ja läksime naistega haiglamajja, Nelel oli vaja õmbleja juures ära käia. Ja siis toimus päeva põhisündmus. Jäin mendile tubakatootega vahele. (a) No kurat küll. :D Aga hoiatuse sain. Ma muljetaks sellest hästi pikalt, aga ma ei viitsi. Mulle endale pakub see hullult nalja. Siis läksime kooli tagasi. Arvuti tund käis juba. Istusin niisama orkutis ja emmessennis päev otsa, huvitav. :D Järgnes muusika. Saime tööd kätte. Ma sain viie, WTF ?! Ma lootsin, et ma heal juhul kolmegi kätte saaks, ja üllatus-üllatus 5- oli . :D Ma räägin, liigselt tark olen. Viimane tund oli ajalugu, lõpust küsisin ära ja läksin jõusaali. Joonas oli seal juba. Siis tegime jõudu ja kaklesime niisama. :D Varsti liitus meiega Timo. Ja nelja ajal läksin ma minema, muusikakooli. Muusikaloo eksam oli. Üldse polnud raske. 5 sain. Referaadi sain vist ka viie. :)
Kuuese bussiga tulin koju. Istusin netis ja panin niisama tühja. Siis läksin välja, riisusin mignit saepuru kokku. Tulin tuppa tagasi ja vaatasin ''Võsareporterit'' ja ''Saladusi''.
Nüüd räägin Martiniga juttu ja peaks voodisse psühholoogia lainele end lülitama. Homme KT. :)
Aga ma lõpetan nüüd. Tsau ja head ööd !

Kommentaare ei ole: