pühapäev, 6. aprill 2008

Laupäev. 5. aprill

Kella üheteist paiku ärkasin üles. Vahtisin netis ja kuulasin mysõkut.
Pärastlõunal läksin välja, toimetasin niisama, tegin tööd jms. :) Siis tulin tuppa, vestlesin Martiniga. Mingi aeg tuli ema koju, siis käisime poes sisseostu tegemas. Ostsin mingit krõpsu ka endale, sest ma polnud viitsinud endale veel midagi hommikuks teha. Pärast seda passisin niisama toas ja koristasin natuke. :))
Mingi poole kuue ajal läksin uuesti välja toimetama. Kuskil tund aega olin, siis hakkas pea valutama ja ma tulin tuppa. Läksin magama...
10 enne kaheksat ärkasin, kedagi polnud kodus. Mõtlesin , et lähen poodi. Enne poodi sisenemist hakkasin enda juukseklambrit korrastama, mis oli kiivri peastvõtmisel ära tulnud. :D Järsku vaatasin, mingi noor müüa keksles ja tantsis seal. Kasutas ära, et kedagi parasjagu poes polnud. Päris margine vend ikka. Kui nägi, et ma ukse taga seisan, siis tal oli ikka väga piinlik. :D Ostsin kohukest ja kommi. Tulin koju siis istusin natuke aega niisama. Siis hakkasin kartulisalatit lõikuma. Enne üheksat tulid ema ja õde ka koju. Tegime salati valmis ja vaatasime ''Laululahingut'' .
Enne saadet veel käis uksekell. See sama vant, kes linnas ringi käib lõugab omaette nii, et mitte midagi ta jutust aru pole saada oli ukse taga. Appi, ma sain trauma. Mingi 15 minutit lõugas seal ukse peal, mitte midagi ei saanud aru ju, mida ta tahtis. Ema ei osanud midagi muud öelda(kuna aru ei saanud ju, mida ta tahtis), kui et ''Mine vaata kaks maja edasi.'' Ma mõtlesin juba, et ma helistan isale, et ta koju tuleks ja selle taadi siit pika puuga minema saadaks. Aga siis lõpuks ta ikka läks ise. Ema pani kõik uksed kinni, mis vähegi sai. Väga haige ikka. Tahtsin muide just välja ka minna, aga selle raipe pärast ma ei julgenud igaks juhuks minna.
Sellega seoses tuli eilne meelde. Ma ei kirjutanudki, et kui me Maria ja Lauraga väljas istusime siis mingi margine joobes mees seisis bussijaamas ja laulis. Siis tuli meie juurde ja silitas mu pead :// Siis musitas mu kätt ja lõpuks tõmbas käega üle jala. Appi, ma oleks tahtnud jooksu pista, aga ma olin rolleriga.
Enivei, hetkel vahin ''Nagu kaks tilka vett'' ja istun niisama. Peaks voodisse ära minema ja raamatut lugema, vms. :))
Tsauks ! :*

Kommentaare ei ole: