pühapäev, 20. aprill 2008

Laupäev (19.04)


Täna oli nagu nii huvitav päev...Hommikul ärkasin juba kuskil üheksa ajal üles. Ema oli tööl, õde magas ja isa polnud veel Silveri sünnipäevalt(Valgemetsast) tagasi jõudnud...
Vaatasin kanal kahest mingit südamlikku hobusefilmi, mis oli nagu nii kurb. Tegelt ka. :D Kurvem , kui ''Titanic'' ja ''Green mile''... :D
Mingi aeg tuli ema koju, sõime ja vahtisin niisama tühja. Siis ema läks jälle tööle tagasi, ma läksin koridori koristama. Just olin ära koristanud, kui terve hoov vooris autosid täis. Isa tuli koju koos nende pidulistega. Kõik olid mingid noored kutid. :D Keegi vist kaine polnudki.
gatahes, ma läksin nendega kaasa. Algul läksime garaašide juurde, võtsime romud, siis käisime võtsime kruusaaugu võtmed ja läksime sinna rallima. Appi, nii äge oli seal...
Mul onu oli koos tšiklimeestega ka seal. Üks tegi enda grossika-laadse masinaga(ainult suurem natuke) mäkkutõusu. Meie omad rallisid romudega ja grillisid. Õudselt mõnus oli. Ma sain ka isegi sõita. ;) ;) Isegi traktoriga sunniti sõitma, mis oli sinna selleks toodud, et neid romusid sügavikest välja tirida, kui keegi suutis need sinna sõita, mida juhtus ikka iga 15 minuti tagant. :D Lõpuks panime romud põlema ja olime niisama. Silver ja Ivo tegi veel õllesõda seal. Ei, jumala huvitav oli...
õpuks tulime ära sealt. Kuskilt üle põllu sõitsime veel isaga, sest me vedasime dsiibiga traktori kellegi tuttava hoovi, nimelt olevat sellel bents otsa saanud ja keegi siiberdada ka ei viitsinud Sadala vahelt, sest mendid olid väljas olnud.
Okei, lõpuks kui Sadalasse jõudsime, käisime veel Silveri juures natuke aega ja siis tulime isaga koju, sest ema-isa pidid poole üheksaks Põltsamaale sünnipäevale minema.
Enne kaheksat läksid siis vanemad minema. Ma läksin poodi Mairi ja Maarjaga, et miskit joogipoolist osta. Tulin siis koju tagasi.
Ja kuni praeguseni olen suht tühja pannud, telekat vaadanud ja joonud. :D
Hahaa, peakski nüüd lõpetama ja magama ära keerama, sest Kalle kutsus mind homme hommikul Tallinnasse mingit mängu vaatama. Eks siis paistab kas ma lähen, kui ma Tallinnasse just ei lähe siis Põltsamaale võiks ikka temaga minna. Aga see kõik oleneb sellest, kas ma poole üheksaks üles saan vms.
Tsau siis ja head ööd !

Kommentaare ei ole: