teisipäev, 8. aprill 2008

B-day :) SEITSMES APRILL

Tuli aasta ära jälle, noh...
Eile õhtul veel, kui kell oli 12 saanud, siis Maarja ja Mari jube asjalikud helistasid ja laulsid mulle täiega. :D Maria ka jumala asjalik meisterdas mulle mingit sada aastat, ei saanud enne magama ka minna, kui valmis sai. :D Noh, siis oli veel neid kärmeid, kes mulle juba õhtul soovisid.
Enivei... hommikul ärkasin üles. Siis ema soovis ja värki. :) Panin kotid kokku, tegin kenaks ennast ja läksin välja. Läksime linna, viisime pirukad ära ja siis kooli. Seal hakkas pihta see väntsutamine. :D Ei, suht kõva värk... Lilli isegi sain ;) Joonas väntsutas ikka eriti. Hoidis süles mind mingi miljon aega, maha ei pannud. Jube vend. :D
Tundides ei juhtunud midagi erilist. Inkas oli töö, 25 minutit oli aega. Jess, ma ei jõudnud valmis. Aga ma polnud ainuke, enamustel jäi poolikuks. P*de õps see Ümar ikka. Siis oli saksa keel, suht lebo. Õps soovis mulle õnne isegi ja värki. ;) Siis oli kirjandus, klassijuhatajaga. Siis klass laulis mulle ja ma sain õpsi emmata. Mmm.. päris mõnna. Siis olid seal veel mingid tunnid, ma ei viitsi meenutada ka eriti. :D Viimasest tunnis läksime Nelega lõpust ära. Läksime linna, Nele läks poodi ja koju. Ma läksin solli. Siis läksin käisin veel niisama tuiasin ringi.
Pool viis hakkas mysõkakool. Seal ka kõik soovisid ja värki. Ei, nunnu. :D
Siis lippasin kuuesele bussile. Viisin koti ja lilled empsile auto peale ja läksin ise ujuma. Seal olid mingid Taani-poisid, kes olid praktikal vms. Mängisid seda suurt rannapalli. Ja just siis, kui mina mööda ujusin juhtus see pall suht kas minu vastu või kõrvale lendama. Mängima kutsusid ka, aga ma ei läinud . Hähää...
Noh , siis läksin välja. Käisin baarist läbi. Võtsin karbi friikaid kaasa.
Poole kümne ajal jõudsin koju. Vastasin sada aastat kirjadele ja skräppidele. :D Siis teetasime ja torditasime emme, issi ja õega. :)
Nüüd istun siin emmessennis ja vatran Martiniga. Väss on küll suht olla. Seega peaks magama ära ka sättima . :)
Tsau, head ööd ! :*

Kommentaare ei ole: