reede, 11. aprill 2008

N - X.aprill

Hommikul ärkasin üles seitsme paiku, tegin korda ennast ja panin koti kokku...
Saksa õpsiga läksin kooli. Esimene tund oli vene keel, kus ma kuulasin lihtsalt muusikat. Tühja suht ühesõnaga. Teine tund oli kehaline, kuhu ma ei läinud. Just seepärast, et mu jalad on veel hullemad, kui eile. Kuid alati on ülejärgmine päev kõige hullem. Igatahes jah...sain selle asemel jälle õpsi jüngrit mängida. Pidin linna spordipoodi mingid hinnakirjad vms viima. Kuna Nele oli ka vabastatud, siis me koos käisime. :) Kolmas tund oli eesti keel, kus meil oli väikese/suure algustähe peale töö. Hah, see oli mingi kerge, eesti keel siiski ju. :D Pärast seda oli saksa keel, kus pidime mingit teksti tõlkima endale, kui aru ei saanud. Kõik tegid rasket tööd. Ma ei teinud midagi kaasa, sain niisamagi tekstist aru. Tööd saime ka tagasi, mis eile tegime. Hah, LOOMULIKULT sain mina viie jälle . ;) Oii, sellele järgnes kultuurilugu, kus oli KT. Ma nagu ÜLDSE ei osanud seda. Ma lootsin enda pinginaabri Andrese peale, aga õpetaja seisis kurat terve tund ukse juures, nii et tal oli kogu ülevaate klassist olemas...
Siis hakkas söögivahetund. Lemmiktund mul, noh. :D Eriti teisi- ja neljapäeviti. ;) Täna oli kartul, sealihaguljašš ja salat. Heahea.
Pärast söömist oli mata, millele oleks järgnenud muusika, aga ma läksin hambaarstile.
Hiljem, kui hambaarstilt lahti sain läksin Sunplanetisse. Kuna JUST enne mind läks üks kutt MINU kabiini, siis ma olin sunnitud jälle ootama, sest mujale ma ei taha... ;)
Pärast sollist välja tulemist, istusin veel Nelega, olin talle seltsiks, kuni ta samasse kabiini ootas. Siis jalutasin muusikakooli. Eriala tund hakkas. Harjutasin terve tunni heliredeleid. :) Järgnes ansambel. Pärast ansamblit käisime Tiinaga jalutamas ;) Siis läksime mussasse tagasi, orkester hakkas.
Seitsmese bussiga tulime koju. Bussis kuulasin muusikat ja oli niisama äge.
Koju jõudes tõmbasin endale filmi empeka peale, et homme bussis vaadata ja kuulasin niisama muusikat.
Üheksa ajal käisin Rando ja Markoga väljas natuke aega. Tuppa naastes sõin ja vaatasin uudiseid.
Nüüd vaatan siin poole silmaga mingit filmi kanal kahe pealt. Peaks magama ära minema, oleks hommikul rohkem aega sättida. Ainult, et ma ei kujuta ette kuidas ma oma lihasvaludest homseks lahti saan. :D
Igatahes tsau siis !

Kommentaare ei ole: