reede, 4. aprill 2008

Kolmapäev (2.aprill) ja Neljapäev (3.aprill)

Ma leian, et see on suht mõttetu, mida ma teen, sest Nele ei saa netti ju. :D A noh , endal on ka huvitav lugeda, mis nädal tagasi tegin vms. :D
Kolmapäeva hommikul ärkasin üles. Toimetasin niisama ja läksime kolmveerandi ajal papsiga linna.
Tundides ei juhtunud midagi erilist. Mata töö saime kätte. Tööd läksid ikka suht metsa. Hea, et ise 5 sain. Inka töö saime ka kätte... 5+ sain noh. See Asko oli päris normal, võiks tagasi tulla no. :D
Pärast kooli oli koor, poole pealt läksin minema...muusikakooli. Hakkas solfitund. Tunni alguses laulsin ESIMEST korda selle aasta jooksul õpsile midagi hinde peale ette. Kohutav... Piinlik lausa, teised on sada lehte õpetajale ette laulnud, aga no mul suva. :D Õpetaja kiitis mind ja puha (a). Pärast tundi läksin koju. Veerand kuueks olin kodus... Läksin tegin väljas tööd tunnikese. :)) Siis tulin tuppa, mängisin hääästi natuke klarnetit ja uurisin Avonit. ;)
Poole kaheksa ajal läksin koolimajja. Käisin veel poest enne läbi. Ossin Lionit endale ja olin niisama äge.
Noh, siis olin seal koolis, orkestris ära. Läksime Kaupsi ja Randoga kultra juurde. Need tassisid trummid sinna jms. Siis viisime võtme kultratädile ära ja Kaups tõi mu ilusti autoga koju. :) Nagu mul oleks eriti pikk tee kah. :D Aga ikkagi...
Kuna mu pea valutas HULLULT (juba pool päeva oli valutanud st.), siis ma otsustasin magama minna.
Mingi öösel(1:40) ärkasin üles, vaatasin ega keegi tähtis kirjutanud pole. Läksin magama tagasi.
Hommikul üles ärgates tundsin, kuidas mu kael valutas. Ütlesin emale, et ma ei lähe kooli... Püüdsin uuesti uinuda. Siis tekkisid süümekad ja ma otsustasin siiski kooli minna. Lasin emal kehalisest vabastuse ainult kirjutada.
Sättisin siis valmis ennast ja läksin saksa õpsiga kooli.
Tunnid olid suht mõttetud nagu ikka. Lootsin, et saan kehalise tunni ajal kultuuriloo esseed kirjutada. Õps saatis mu poodi hoopis. :D Et ma ta tütrele vildikad, ruudulise klade ja korrektori tooks. Mida iganes... :D
No kuna ma nii hea inimene olen(Hahaa) siis ma olin nõus ära käima.
Nele ka juba puudus teist päeva, kultuuriloos polnud mul kellegagi kartulikuhja mängida. Taivo ka rumal laps ei osanud. Me siis mängisime selle asemel kabet.
Viimane tund(muusika) oli ülikihvt. Meid jagati viite rühma, kus igaüks sai olla mingi ajastu kaitsja. Antiikaeg, keskaeg, renessanss, barokk ja klassitsism. Ülimõnus, ei selline asi mulle meeldibki. Saaks ainult teisi maha teha ja ennast kaitsta. Okei , aga ÜLILAHE oli ikka . :)
Pärast kooli läskime linna Tõnni, Taivo ja Kertuga. Tatsasime niisama ringi, siis teised läksid ÜG juurde. Me Taivoga jäime purskkaevu äärele istuma ja bussi ootama.
Enne bussi peale minekut käisin automaadis, võtsid raha välja. Läksin poodi, ostsin vett ja Orbit dropse.
Veerand viis jõudsin koju sõin ja nüüd olen siiamaani niisama istunud - netis uurinud ja muusikat kuulanud. Ema läks ka tööle, isa läheb kohe suvila juurde, siis on päris hea... hõum alõun.
Ma arvan, et ma nüüd lõpetan... Lähen vaatan väljas miskit. Käin poes ja vahest lähen käin isegi rolleriga empsi töö juures ära, polegi kordagi käinud seal. :D
Ühesõnaga, baaaiiiih ! ;**

Kommentaare ei ole: