kolmapäev, 16. aprill 2008

T [15.04.08]

Tänasest kavatsesin jälle hommikuti jooksmas hakata käima(nagu sügisel käisin;)) ent ma magasin räigelt sisse ja sinnapaika ta jäi. Kella kuueks panin äratuse, ärkasin hoopis 20 minutit enne bussi. Jubejube, ma siis tegin marukähku ja läksin bussi peale. Bussis kuulasin muusikat ja lugesin ''Fausti''.
Linna jõudes ajasime Urvega äri. ;) ;) ;) Siis läksime Tiinaga kooli. Merlynil oli sünna, soovisime ilusti õnne ja värki.
Esimene tund oli eesti keel, saime tööd tagasi, need olid nii metsa läinud, kui vähegi võimalik, uus töö pidi ka tulema. Noh, isegi MINA sain nelja. :D Ei, enivei...teine tund oli kirjandus, kus tegelesime jälle ''Fausiga''. Pärast seda oli füüsika, kus ma eriti midagi aru ei saanud. :D Siis käisime Nelega poes, ostsin pizzasaia, juua, šokolaadi, sefiirikorvikest ja kohukest. Hahaa, NÄLJANEEE... Siis järgnes mingi terviseviktoriin, ma olin ka enda klassist seal. Hahaa, me kahjuks ei võitnud... :D
Pärast viktoriini hakkas vene keel, tegime mingi tunnikontrolli. Keegi ei osanud, ma ikka oskasin(vähemalt ma arvan) :D Siis hakkas söögivahetund - kotletid, kartul, kaste, salat oli söögiks. Heaheaa. ;)
Kuues tund oli ajalugu ja seitsmes kehaline, kus õpetajat polnud. Siis me algul jooksime väljas natuke, siis läksime sisse jõusaali. Seal ainult arutasime minu pruunsuse üle jms. Õps ütles, et ma jõusaalis mai tea mitu ringi nende trenasööride peal ka teeks(nagu trenni eest), aga ma ei viitsinud. Läksin solaarimusse hoopis...
Siis läksin muusikakooli, vahtisin seal mingi tund aega. :D Siis käisime Tiinaga väljas asju ajamas. ;) ;) 17:15 hakkas mul eriala. Mängisin enda eksamilugu klaveriga kokku ja olin niisama lahe.
Poole seitsme paiku jõudsin koju. Istusin arvutis natuke aega ja siis läksin välja riisuma ( ma olen ikka selline töömesilane viimasel ajal, jube tubli, noo ) .
Siis poole üheksa paiku tulin tuppa... Siiamaani olen arvutis tühja istunud. Nüüd lähen käin kähku pesus ära ja lähen magama. Ehk jõuan siis hommikul jooksma ka. :))
Tsau, und !

Kommentaare ei ole: