esmaspäev, 21. aprill 2008

P (20.04)

Hommikul ärkasin kella kaheksa paiku üles. Läksin poole ajal välja, ootasin kümme minutit, siis läksin tuppa tagasi, helistasin Kallele, et kas ta pidi pool 10 välja sõitma. Jah , just . :D Seega ma passisin veel kerge 20 minutit arvutis jms... kui ta juba 9 ajal mul ukse taga oli - ütles, et lähme kohe ära, siis on linnas aega veel passida... Noh jõudsime linna ära. Jõime kohvi, käisin poes, ostsin palju šokolaadi ja Cappyt. :D Siis tulid Tähe saalihoki omad bussi. Lõpuks, kui kõik peal olid sõitsime Tallinna poole. Põltsamaal hüppasin siis ikkagi maha. Kuigi samas oleks võinud ka mängu minna vaatama. TTÜ ja Tähe finaalmäng (aga kuna täna TTÜ võitis on seis 2-2 ja järgmine laup. on otsustav mäng). Läksin Tauri juurde. Jakob ja Elu olid ka seal. Vahtisime seal mingeid multikaid ja panime niisama tühja. Siis läksime välja Jakobi ja Eluga. Elu läks koju ja me läksime vaatasime kossuplatsile, kus rahvas mängis. Jakob läks siis koju ja ma jäin nendega sinna passima... Siis tulid Kai-Liis ja Tambo sinna, ajasin nendega juttu. Kui me seal passinud ligi tund aega olime olnud, läksin Tambo ja Kai-Liisuga ringi sõitma. Kõik kohad käisime läbi noo. :D Isegi Kileküla metsas ja Kunna tiigikaeve juures käisime. Ei, jumala huvitav oli. :))
Enne kaheksat helistas Kalle. Tambo viskas mu siis Puhu Risti, Kai-Liis küsis mult veel tuld, andsin tsäksi ära. :D Siis kuna Kalle tulekuni oli veel suts aega, võtsin tanklast pitsa ja Cappy peale ;) Uue tsäksi ostsin ka, mis muidugi ei töötand. Lucky me! :D Aga, suva see ;)
Kaheksa ajal tuli buss sinna. Pool bussi mängijaid jooksis maha, kas kusele või suitsule. Noh, me siis passisime seal veel oma 10 minutit.
Siis hakkasime sõitma, ma vahtisin filmi ja olin niisama omaette. Linnas panime Tähe omad maha ja sõitsime koju...
Tuppa jõudes jõudsin korra emmessennis paar sõna Jakobi ja Kareliga juttu vesta, kui pidin sauna minema...
Üsna äsja tulin sealt, nägin veel ''superstaari'' lõppu.
Nüüd on jõher uni. Homme on muusikas KT ja kirjanduses ''Fausti'' töö, aga ma pole kumbagi õppinud/lugenud.
Ühesõnaga, ma lähen tuttu ära. Tsau , head und !

Kommentaare ei ole: