laupäev, 12. aprill 2008

Laupäev, 12 aprill

Hommikul ärkasin 9 ajal telefoni äratuse peale üles. Ema-isa polnud koju tulnud, st. jäid Suure-Jaani ööseks. Õde tatsas niisama ringi. Siis tegin pitsat, sõime seda ja olime niisama ägedad.
Siis käisin siva pesus ära, tegin korda ennast ja läksin kultuurimajja. Sinna olid kõik maakonna puhkpilliorkestrid kokku tulnud. Suht kõva värk paistis olevat. ;)
Pärast kümmet, kui kõik olid pillid lahti mänginud jms hakkasid proovid.
Enne kahteist saime pirukaid ja kohvi süüa. Siis käisin kodus, vaatasin, mis õde teeb. Läksin tagasi, kestsid proovid edasi. Kaheteist ajal saime suppi jms.
Noh, siis käisin jälle kodus... Tagasi minnes oli jälle mängimine, mängimine, mängimine. ;)
Lõpuks nelja ajal hakkas suur konsert siis. Ansambliga laulsime ka seal. Nii mark, ma pidin ühes loos nagu pool ajast üksi laulma. Huhh, ma nagu siiralt vihan ÜKSI esinemist. :/ Jalg päris vähe tõmbles, nanaa. :D
Lõpuks kui läbi sai, siis pakuti jälle kringleid ja puuvilju jms nänni.
Kaheksa ajal jõudsin siis koju lõpuks. Istusin arvutis ja panin tühja.
Üheksa ajal läksin Maarja juurde, sinna pidi mingi rahvas tulema...
Kuni praeguseni olin seal. Uni tuli peale, muidu oleks veel edasigi olnud.
Ühesõnaga ma olen nüüd väga väsinud ja lõpetan.
Tsau mus :*

Kommentaare ei ole: