reede, 18. aprill 2008

N - 17. aprill

Hei, hommik hakkas kella kuuest. Ajasin ennast suure vaevaga voodist välja, panin dressid selga, võtsin oma mysõku ja läksin jooksma. Enne poolt jõudsin tuppa tagasi, käisin pesemas, jõin hästi-hästi palju mahla, tegin omletti endale ja jõin kohvi. Siis tegin oma muid toiminguid ja läksin välja. Saksa keele õpsiga läksin linna.
Esimene tund oli vene keel. Õpetaja küsis mind ka jutustama mingit juttu, mida ma polnud isegi mitte lugenud kunagi. :D Siis ta vingus, et ma tal viieline - peaks selle ikka ära vastama, et ma õpiks praegu ja tunni lõpus ära talle vastaks. (; Nii ma siis tegingi.
Teine tund oli kehaline... Algul jooksime soojaks end ja siis tegime 60-meetri jooksu. Mul oli klassist parim aeg, kuid minu võimetega võrreldes oli see ''hea sitt'' .
Pärast kehalist tuli eesti keel. Tegime terve tund tv. Järgneval vahetunnil käisin poes. ;) Neljas tund oli saksa keel, kus ma ei mäletagi, et me midagi teinud oleks. :D
Pärast seda oli kultuurilugu, saime enda KT-d kätte, ma ikka lootsin, et ma saan kahe, saan pärast ära õppida ja viiele teha. Aga kurat võtaks... kolme sain hoopis. Ma oleks ka neljale selle ära teinud(ilma õppimata), kui ma poleks kõik need tunnid Nelega ''Kartulikuhja'' mänginud :D
Hakkas söögivahetund. Guljašš oli :))
Kuues tund oli mata, mis oli ka ühtlasi viimane tund, kuna muusika jäi ära. Pärast tunde läksikme Nele ja Merlyniga linna, poetasin koti muusikakooli ja läksime solli.
Kolmveerand kolme paiku saime välja kõik, läksime pubi juurde asjatama ;) . Ja kolmeks läksime hambaarsti juurde, mul oli vaja plomm välja puurida ja uus panna, kuna eelmine oli mingi kahtlane.
Okei, siis kuna teised mind ustavalt ootasid läksime poole nelja ajal linna peale.
Kolmveerand nelja ajal oleks mul pidanud tund hakkama, aga kuna ma ei tundnud enda huult õigupoolest, siis jäi see mul ära. Poole viie ajal pidi ansambel hakkama, aga ma olin ikka nagu hädapätakas veel, siis ma ei saanud ööd ega mütsi mängida... Seega lippasin bussi peale, ma olin jumala kindel, et jään maha, aga joppas.
Buss oli hästi täis ja Joonas, hea poiss, tegi mulle enda kõrvale ruumi. :D
Koju jõudes läksin magama, ärkasin 7 paiku. Sõin ja vahtisin tühja.
Nüüd lõpetasin ''Naabrist parema'' vaatamise. Jälgin Kanal 2-st mingit filmi(mida ma küll näinud olen, aga pole hullu). Peaks pesus ära käima ja magama sättima...
Tsau, head ööd !

Kommentaare ei ole: