reede, 27. märts 2009

11 päeva!

Hommikul ärkasin poole kuue paiku üles, käisin duši all, panin kotis kokku, sõin ja tegin end inimeseks.
Esimene tund oli geograafia, mis toimub arvutiklassis, sest känguruvõistlused käisid selles klassis. Konspekteerisime mineraale ja kivimeid. Hullul lahe ikka. :/ Biolooga toimus ka kuski mujal samal põhjusel. Õppisime viiruseid. Siis oli kultuurilugu, kus arutasime niisama mingitel huvitavatel teemadel. :) Ajaloos passisime põhimõtteliselt tühja. Tunni lõpu poole konspekteerisime natuke. Pärast seda oli matemaatika, kus oli Plännu. St. asendusõpetaja ja kontrolltöö. Enda arvates olin täiega tark. Tegin kõik üleasnded ära. Ütlesin veel teistele ka ette ja puha. Lõpuks tuli välja, et mul esimeses ülesandes (mille vastuseid ma ei öelnud, sest see oli maailmakerge ja seda oskas iga üks isegi) ma arvutasin kõik õigesti välja ära, aga lõpus, kui pidin 600st lahutama 300, siis ma arvasin, et 500 oli see arv, millest lahutama pidi hoopis. Ühesõnaga üks vastuse osa oli justkui vale. Miks ma pean nii uimane olema? :D Söögiks oli borš väk. :S Ma ei söönud seda. Mingi kisselli sõin ainult. Viimane tund oli kirjandus, kus ei teinud midagi erilist. Lugesin loomingu Raamatukogu mingit raamatut. :)
Pärast tunde läksin trenni. Ülimõnus, sain üksi trenni teha. Tunni ajaga sain miljon asja ära teha, mida tavaliselt ei saa kahe tunnigagi vist tehtud, sest treener sai ainult minuga kogu aeg tegeleda. Lõppedes käisin pesus ja sain Tõnniga kokku. Läksime tema poole.
Seitsmese bussiga tulin koju, passisin netis, sõin, mängisin reidimänge(jou!:D) ja vahtisin saateid.
Enne kirjutama hakkamist oli jõhker uni, aga nüüd on see vaibunud.
Mängin siis edasi ja piilun poole silmaga ''Scary moviet''.

Kommentaare ei ole: