reede, 20. märts 2009

Neljapäev JUBA!

Appi! Ma ei suuda enam. Alles oli reede. Ja juba... oh, jah.
Ärkasin mingi aeg. See võis olla mingi 11 paiku. Siis ma vahtisin niisama, ei teinud midagi kasulikku, käisin pesus, passisin netis ja vaatasin mingi aeg ''Unistuste printsessi''. :D Täis humoristid on seal, ma ei või.
Kolmese bussiga läksin linna, sest ma ju teadsin, et mu sõit hakkab kell 4. Linna jõudes selgus muidugi, et kell kolm oli olnud, aga ju mind pandi siis ''neljasega'' vahetusse, sest ma sain sõidu tehtud küll. :) Käisin Kuremaal, Laiusel ja nii... Täna olin selle kurja onuga, kes, tuli välja, et polnudki NII kuri, kui ma eeldasin.
Pärast sõitu läksin Tõnni juurde. Siis olime seal mingi tund aega ja siis läksime poodi. Emps tahtis, et ma mingeid viinamarju ja asju talle ostaks.
Seitsmese bussini oli aega, istusime siis niisama bussijaamas autos ja kuulasime mysõkut.
Sadalasse jõudes käisin veel poes :D ja läksin koju.
Sõin, tšekksisin ''Reporterist'' seda koera kohta(ma lihtsalt ei hakka ennast väljavihastama, aga ma tõstaks need samad inimesed enda kodudest välja, kes enda lemmikloomaga nii käituvad:S) ning vaatasin ''Võlast vabaks'' ja kuskil üheksa ajal läksin Maarja juurde. Tegime piipu ja jõime niisama natuke. Ma siidrit, Maarja ja Mairi jõid veini. :D Pärast ''Kahte ja poold meest'' tulin koju ära.
Nüüd olin surmväsinud. Ma oleks juba siia samma arvuti taha magama jäänud, aga siiski otsustasin tänase päeva kirja panna.
TSAU!

Kommentaare ei ole: