laupäev, 14. märts 2009

Kolmteist ja reede !

Heijou!
Hommik oli peaagu rituaalne, kui v.a see, et Kaupsiga ei saanud kooli. Ta unustas öelda ka, et temaga ei saa. Nii me siis ootasime poole ajal tema maja ees. :D Lõpuks Mairi helistas ja küsis... Helistasin siis kähku Ennule ja saime temaga linna. :)
Geograafias täitsime töövihikut kaarti mõõtude kohta. Biukas võtsime ka mignit DNA koodide osa. KOlmas oli kultuurilugu, kus tegime mingeid eetikaülesandeid, mis olid äärmiselt huvitavad. Pärast seda saime šoksid kätte ja hakkas ajalugu, kus ma terve tund lihtalt värvisin küüsi ja lahendasin sudokusid. Suht lebo. Matas tegime mingeid ülesandeid, mis olid päris keerulised. :D Eriti veel, kui mõtted üha enam vaheajale koondusid. Viimases tunnis, kirjanduses, tegime mingeid teste, mis olid ka üpsna huvitavad. Lõpuks pinnisime, et õpetaja meid ära ka tunni lõpust laseks. :)
Läksime Tiinaga linna. Ostsime süüa, siis käisime mussas matsutama.
Kahe paiku sain Tõnniga kokku, käisime koolimajas mu kotte ära toomas ja ajasime niisama juttu. Kolmveerand lippas ta rongile ja ma viisin kotid mussasse ära.
KOlmeks läksin õppesõitu. Ma olen ikka päris PRO sõitja. Isegi õpetaja ütles, no. ;)
Ülejäänud paar tundi lahedasin mussas sudokusid ja passisin Tiina eriala tunnis.
Kuue paiku said tunnid läbi mussas ja mu tulime Birxiga (minu vana erialaõpetaja, Tiina praegune) Põltsamaale.
Mingi aja passisin korteris ja siis läksime Tiina ja Ainiga välja. Ostsime Pisangi ja apelsini mahla ja tulime mintsa. Jõime seda siin natuke aega ja siis läksime Nirgi juurde, kus oli veel rahvast.
Mingi natuke aega tagasi jõusin koju. Püüdsin magama jääda, aga uni oli otsa saanud. Loodan, et selle kirjutamisega tuli tagasi. Seega...headööd teile! :)
Ja HEAD VAHEAEGA ! ;)

Kommentaare ei ole: