reede, 20. märts 2009

KEVAD !

Hommik algas kuskil 11 paiku. Käisin pesus, sõin ja uurisin netis natuke aega ringi. Siis vaatasin nokitsejate saadet jms.
Mingi aeg tõin posti ära ja käisin poes. Pidin justkui kolmveerand kahesele bussile minema, aga tere-tere! Kas see buss sõitis põhimõtteliselt 10 minutit varem välja või jaa. :S Kurat küll! Kui ma oleks vanem ja oma õigusi taga nõudev mammi, siis ma oleks ammu selle Atko läbi sõimanud, aga ma alles jõuan kunagi sinna ikka. Ma lihtsalt loodan, et peale Maarja oli ka ''noid'' tädisid, kes maha jäid.
Helistasin siis kähku Avele ja lasin ennast Marisega(e. siis kella neljase ajaga) ringi vahetada. Sain kolmese bussiga linna minna.
Sõit läks hästi. Suutsin ka esimest korda auto välja suretada, aga no pole hullu, ükskord pidi see ju juhtuma. :D
Pärast sõitu sain Tõnniga kokku. Käisime R-kioskis juua ostmas ja siis läksime tema juurde. Ma magasin seal põhimõtteliselt terve aeg.
7mese bussiga tulin koju. Paps oli vahvleid teinud ja puha. :D No sõin ja vaatasin teevee kolme saateid.
Nüüd joon siin siidrit ja vaatan ''Scary moviet''. :S Või no, otseselt ei vaata, aga käib... ja vahepeal viskan pilkugi peale.
Nüüd hakkan voodi poole ennast sättima.
Tsau!

Kommentaare ei ole: