esmaspäev, 16. märts 2009

Sunday :)

Üles ärkasin pool ühe ajal, kui Merle linna tuli. Käisin duši all ja olin niisama asjalik. Vahtisin telekat ja pikutasin voodis.

Kuskil nelja ajal kutsusin Tiina linna. Käisime poes ja olime minu juures mingi aja. Mingi aja pärast läksime tema juurde. Tiina käis duši all, ma lahendasin seni sudokusid. Siis sõime ta vanaema kotlette ja marjakooki. :)

Õhtu poole läksime linna. Siim ja Kati tulid autoga linna, võtsid peale meid. Käisime Maximas veel enne, ostsin ühe ballooni mustika Fizzi, ja siis läksime Nirgi juurde. Vaatasime telekat ja ajasime niisama juttu.

Kuskil 12 ajal tulime ära sealt. Arro, Meieri ja Marekiga tulime kõik koos ära, sest meil suht ühine tee kesklinna poole. Lõpuks tulid nad kõik minu juurde. Või no korterisse. Mann tahtis emmessenni, et mingeid tšikke sebida ja pidu panna. :D

Ma läksin suht magama ära, siis nad läksid ka koju.
*
*
...Ja see AUDI on lihtsalt ilus. :)

Kommentaare ei ole: