teisipäev, 10. märts 2009

ET

Ma ei jõua/viitsi nädala sees siia üldse kirjutada. Mitte, et ma nädalavahetusel viitsiks, onjo. :D Aga nädala sees on kohe eriline väsimus peal.
Sellepärast ma kavatsengi kähku kerge kokkuvõtte teha ja voodisse ära pugeda.
Eile ei juhtunud midagi erilist.
Hommikul ärkasin poole seitsme paiku. Käisin pesus, panin riide end ja kotid kokku. Lõpus läks hullult kiireks juba. Kodust astusin 7.24 välja ja otsustasin Enega minna, nii igaksjuhuks, et siis ei pea vähemalt jooksma.
Tunnid olid mõttetud. Inkas pidi sõnadetöö olema, aga see lükati edasi, kuna pooltel oli õppimata. Mina, Liis ja Andro tegime igatahes ära. Ei olnud soovi tühja edasi lükata.
Pärast tundi läksin trenni.
Selle lõppedes sain Tõnniga kokku ja läksime tema juurde. Seal õppisin enamus ajast.
Seitsmeks läksin muusikakooli, orkestriproov oli.
Poole kümneks jõudsin koju, sõin ja vaatasin ''Supermodelle''.
Mingi aeg õppisin veel natuke ja läksin voodisse ära.
Täna ärkasin VEERAND seitse, sest ma pidin bussiga minema. :/ Päris masendav. See buss ajab ka nii närvi mind. Juba 6.55 sõidab minu majast mööda. Mida ta arvab endast? Ma pean ka sp. alati kaugemasse bussijaama kõmpima.
Bussis kuulasin muusikat ja olin niisama oma ette. Ja mis te arvate, kas ma käisin täna NELJANDAT KORDA selle talve jooksul pikali või jaa? :/
Igatahes esimene tund oli mata, kus meid õnnistati kontrolltööga. Ega sealt viite küll loota ei saa, ma leidsin ühe asja valest asjast(loogiline, jah-jah!). :D Viimases e. kaheksandas tunnis oli meil ka kontrolltöö. Keskkonnaõpetus ühesõnaga.
Pärast tunde trenni ei läinud. Nagunii oli teine tund keka. Pole hullu.
Läksin linna, sain Tõnniga kokku, käisime poes ja läksime tema juurde.
Kella viie paiku hakkasime Ukusse kõndima, autokooli.
Täna oli meil tunnikontroll märkide peale. TERE-TERE, mul olid need meelest läinud. Aga no õnneks oma tarkuse (no okei, mis ma ikka valetan, mingi osa oli juba eelmiseks korraks õppida jäänud ja olid selged) ja loova mõtlemisega sai kõik tehtud. Ja õigesti ka veel. :)
Seitse läbi 15 minutit lõpetasime, paps juba ootas ilusti mind.
Pooleks olin kodus, sõin ja plaanisin kindlalt laulma minna, aga varbad külmetasid ja uni oli/on ja paljudel muudel põhjustel otsustasin siiski selle õhtu kodus olla.
Käisin pesus, tegin geograafia tv ära ja nüüd lähen otsemaid teed magama!
Bye !

Kommentaare ei ole: