pühapäev, 15. märts 2009

Laupäev

Hommikul ärkasin üles. Juba 10 ajal, sest 11 hakkas orkester. Käisin pesus ja tegin niisama korda end ja aeg läks päris kiiresti. Pidin veel Tiinale ka vastu kõndima hakkama, kui valmis saan, aga lõppkokkuvõttes kõndis tema mulle vastu. Läksime siis kultrasse, mängisime pillid lahti ja hakkasime prooviga peale. Tegemist oli maakonna laulupeo loode harjutamisega. Päris head ja kerged lood on/olid. :) Ühe ajal oli söömine. Pärast söömist mängisime veel tunnike ja siis lasti meid sealt tulema.
Esialgselt ma pidin küll koju(e. siis päriskoju) minema, aga Tiina ja Kati tahtsid, et ma sinna(e. siis Põltsamaale) jääks. Ema ütles ka, et võin jääda vabalt , nagunii terve pere haige.
Niisiis käisime Tiinaga poes ja läksime veitsaks minu juurde istuma. Mingi aeg läks Tiina koju ja ma niisama pool unelesin seal ja vaatasin telekat.
Ma ei tea, mis see kell võis olla, kui järsku mingi rahvas korterisse vajus. Mul oli suht hämming. Vaatasin siis veel mingi filmi lõpuni ja läksin ka teise tuppa nendega juttu rääkima. Anders, Saiko, Martin, Arro ja kes seal ka polnud.
Mingi aeg ma ei viitsinud enam toas passida ja läksin Tiinale vastu. Käisime Selkus. Ostsin endale ühe purgisiidri ja rukkipurksi. Tiina endale mingi veini. Siis mõtlesime, et lähme korra minu juurde, et ma panen endal juuksed patsi, aga Ain oli koos kamraadidega juba välja kuskile läinud. No helistasin siis talle ja läksime roosikale, sest ta oli seal. Mingi veerand tundi vahtisime seal kohapeal ka... siis käisime mintsas ära. Panin enda juuksed siis patsi.
Siis läksime Nirgi juurde. Seal oli jälle mingi istumine. Vaatasime telekat ja jõime niisama. Kuskil kesköö paiku läksin Tauri juurde. Ardi oli ka seal. Tegime mõned mahvid manti. Siis mul tuli jõhker uni, pidin juba seal telekat vaadates magama jääma. Läksin koju ära.
Päris õudne oli läbi kesklinna kõndida, kerge judin oli sees, et pärast on ment linnas, aga õnneks vist ei olnud.
Koju jõudes läksin KOHE magama!

Kommentaare ei ole: