neljapäev, 12. märts 2009

Kolmapäev(11.03) ja neljapäev(12.03)

Hommik oli rituaalne. Kool samuti. Töid polnud, aga keemias sain KT kätte, 5 oli. Ja mata ka. See oli neli. Põhimõtteliselt viimasest tunnist läksin ära, sest tegu oli inkaga ja teised tegid seda sama sõnadetööd, mis ma juba esmaspäeval ära tegin.
Siis käisime empsiga poodides. Ostsin endale üht-teist, no. :D
Trenni ei saanud minna, sest peavalu võttis võimust, tulin emaga koju. :)
Pakkisin asjad lahti, uurisin netis ringi ja olin lihtsalt asjalik. Siis värvisin pea ära, sõin, vaatasin ''Unistuste printsessi''
ja jõin coolerit.
Poole kaheteist ajal läksin magama.
Täna ärkasin poole seitsme paiku üles. Sõin kohukese, käisin pesus ja panin kotid kokku.
Ma käisin täna esimest korda seelikuga koolis (selle õppeaasta jooksul, I mean).
Esimesed tunnid olid inkad, grammatika töö oli. Päris lihtne või jaa. Kolmandas tunnis, milleks oli vene keel, õnnistati meid samuti tööga. See oli ka lihtne. Järgnes veel ajalugu ja eesti keel. Viimases vastasime peaaegu tund aega mingile küsitlusele. Söögiks oli vorstikaste. :P Pärast söömist oli arvuti tund, kus ma terve tund lugesin ajalugu. Kehalises tegime niisama jooksuharjutusi.
Pärast kehalist läksin ajaloo tegemata tööd vastama ning siis sain Tõnniga kokku. Käisime poes ja läksime tema juurde.
Viie ajal hakkasime liikuma. Mina autokooli ja Tõnn võrku.
Seitse läbi mõned minutid lõpetasime autokooliga. Isa oli juba järel mul. :)
Koju jõudes sõin, räägisin Tõnniga juttu ja kuni praeguseni olen kanal kahte jälginud. Peaks koti kokku panema, aga ei viitsi. Laiiscus condiites niivõrd.
Kohe lähen voodisse ära ja jään magama. Hommikul ka aega asju kokku panna. :D
Bye!

Kommentaare ei ole: