neljapäev, 5. märts 2009

V märts

Hah, aeg läheb NII kiiresti, et ei saa arugi. Kõigest nädal veel koolis käia. :) Siis saab natukenegi puhkust endale lubada.
Hommikul ärkasin kuus, sest pidin bussiga kooli minema. Pidin kaugemasse bussipeatusesse minema, sest see buss sõitis juba 55 mu majast mööda. :S Bussis lugesin ajalugu veidike. Täiega mõnus, hommikuti on juba nii valge. Nice. :)
Esimesed tunnid olid inkad. Mingi lahendasime sudokusid ja passisime põhimõtteliselt tühja. Kolmanda tunni ajal oli aulas konsert. ''Tantsud muusikas'' - neli meest mängisid tuntud meloodiaid ja rääkisid natuke pillidest ka. Väikest viisi sudokude lahendamine käis jälle meil. No ma lugesin ajalugu ka mingil määral. Pärast seda hakkas ajalugu, kus lugesin ajalugu(ee...sürr) ja kuulasin niisama muusikat. Neljas tund oli eesti keel, kus pidime aforisme lahtimõtstama ja nende üle tänapäeva vaatevinklist arultema. Huh, söögiks oli täna guljašš. Jõhker ! Vot, need on maailmaparemad koolipäevad. AUSÕNA! :D
Pärast söömist oli arvuti, kus ma tegin enda kodulehe kähku valmis ära. Kekasse ei läinud endiselt, sest mu põlv annab tunda ikka veel.
Lugesin tund aega ajalugu ja ajasin niisama Tiina, Marjo ja teise Tiinaga juttu. Kaheksanda tunni ajal käisin ajalugu vastamas.
Hiljem läksin linna, sain Tõnniga kokku. Käisime poes ja läksime tema juurde.
Viie paiku hakkasime autokooli kõndima. St. mina läksin autokooli, Tõnn võrku mängima.
Poole kaheksa ajal tuli isa Sulev ja korjas mu peale. Koju jõudes sõin ja olen SIIAMAANI telekat vaadanud ja Tõnniga jutustanud. Lubasin Baidale homseks ''Anna Karenina'' arutluse ära teha. Aga no küll seda ka jõuab homme kultuuriloo tunnis näiteks. Essee on ka tegemata. Aga no Põtsa ei pahanda kunagi. :D
Praegu vaatan ''Kahte ja poolt meest''. Selle lõppedes käin kähku pesus ja lähen kiiremas korras tuttu ära. :)
Headööd!

Kommentaare ei ole: