teisipäev, 17. märts 2009

Yay!

Täna ärkasin lõuna paiku üles. Mõtlesin, et tänasest lõpetan söömise. Aga kurat, ikka läks käest ära. :D
Käisin pesus, kreemitasin, maskitasin, koorisin ja möllasin. :)
Enne kolme käisin veel poes riivsaia, võid, vorsti, snikersit ja pitsat ostmas.
Kolmese bussiga läksin linna. Kell neli hakkas õppesõit. Täna olin jälle suht asjalik. :) Tegin külgboksi ja ''garaazhi'' sõitmist.
Viieks sai läbi see, käisime poes ja läksime Avega Ukusse.
Seitsme paiku sai autokool läbi. Tõnn tuli järele mulle. Tõi roosi ja puha. :)
Siis läksime konsumisse. St. mina olin autos, Tõnn käis poes. Ostis siidrit ka mulle. Õudne! :D Istusime autos siis, sõime shokolaadi ja värke ning ajasime niisama juttu. Mingi paar tundi vist. :D Siis käis Tõnn uuesti poes, ostis veel mulle ühe purgi. :S Nüüd olen nii ''täis, aru ei saa, mis toimub ju.'' Mingi poole kümne paiku käisime korra tema juures, ma tahtsin põiel ära käia. :D
Kuskil enne kümmet tulime Sadalasse. Mängisime lumesõda ja olime niisama lahedad.
Mingi aeg tulin nüüd tuppa ära.
Uurin netis ringi ja vaatan poole silmaga televusserit.
Bye!

Kommentaare ei ole: