reede, 6. märts 2009

Reede :)

Hommik.. Kell tirises sada korda tühja. Lõpuks õde ikka ajas mu ikka üles.
Poole ajal läksin Kaupsi maja juurde. Siis käisime veel all garaashis, ta tõi mingi asja üles Kallele ja sõitsime linna.
Päris masendav päev oli täna tegelikult. Alati on Alo päevadel ja Beti päevadel reedesed vabad päevad olnud. TÄNA, JUST TÄNA pidime ikka kooli minema. Ei tea, mis sel Taistol hakkas. No hea seegi, et vähemalt lühendatud tunnid olid.
Geograafias vaatasime mingit filmi, ma eriti ei näinud, kirjutasin ''Anna Karenina'' arutlust. Biukas võtsime pärilikkuse osa. Vahepeal saime söögi (milleks olid siis kolm Karumsi kohukest) kätte. Kolmas tund oli kultuurilugu, kus lugesime
seda artiklit. Pärast arutlesime selle üle. Suht huvitav ja humoorikas jutt, kuigi kõik on nii äärmusest-äärmusesse. Neljas tund oli ajalugu, kus käis sudokude lahendamine ja viies mata. Viimane tund oli kirjandus, mis oli poole kaheteistkümneks juba läbi.
Siis passisime Mariaga veits tühja linnas ja tulime ühese bussiga koju.
Koju jõudes PIDIN lihtsalt Jüri poest Mare pirukaid ostma. Maailmahead ikka, ma ei või. :D
Mingi aja istusin arvutis, siis vaatasin ''Kahte ja poolt meest'' ja lahendasin sõiduteste.
Viie paiku läksin magama. Ma ei kujuta, mis kellani ma maganud oleks, kui õde ei oleks 8 nutu ja paanikaga mind üles ajanud. Nimelt oli ta pliiti seganud ja mingi jõhker põlev tukk oli välja lennanud. Ma siis läksin vistasin selle pliidi alla tagasi. Õhutasin veits tube ja hakkasin ''Võta või jätat'' vaatama.
Nüüd vaatan siin poole silmaga ''Scary moviet'', mis on äärmiselt rõve film(koos kõigi nende ''Ässade'' ja muude jõledustega). Ma lihtsalt ei leia neis MIDAGI vaimukat. :S Aga no midagi muud ka ei tule, siis ta mul nii muuseas käib siin.
Varsti peaks tuttu ära minema !
Tsau !




Mu nunnu :)
Suht korvihaige või ja?
Mul selliseid pilte veel omajagu.

Kommentaare ei ole: