teisipäev, 24. märts 2009

14 päeva!

Hommik algas poole seitsme paiku. Nagu tavaliselt. Käisin pesus, tegin süüa/kohvi, sättisin korda end ja panin koti kokku. Auto peale pidin jooksma jälle, mõned minutid jäid justkui puudu. ^o)
Esimene tund oli matemaatika. Tegime endiselt mingeid suht nõmedaid ülesandeid. Teine tund oli keka. Jõusaalis olime. Järgnes kirjandus ja ajalugu, mille asemel me ÕNNEKS Ameerika konsuli loengule võisime minna. Jumal tänatud, meil pidi muidu KT olema ja õpetaja ei lubanud meid ära. MUL OLI ÕPPIMATA. :D Küsimuste küsimuse ajal küsis üks mu klassiõde üle saali:''What does that flag over there stand for?'' Tegemist oli kooli lipuga ja terve aulatäis rahvast sai naeru lagistada. Bioloogias kirjutasime konspekti. Söögiks oli külmkoorekaste. Mm.. Pärast venkus kõik hädaladasid, kui täis kõhud on. Füüsika ja Keskkonnaõpetus olid niisama jubedad.
Trenni ei läinud, sest ma pidin endale märgid selgeks õppima, ja poole tunniga poleks see mul vist õnnestunud. Tõnn tuli korjas mu kooli eest peale. Läksime tema juurde. Õppisin kõvasti märke ja kasu oli päris palju, sest enda arvates ma ei teinud töös mitte ühtki viga. Pärast autokooli korjas mamps mu peale ja tulime koju.
Sõin ja ruttasin siis kähku laulma. Tee peal leidsin veel kellegi telefoni maast, lume seest, vilkus nagu mingi UFO. Laulma jõudes meenud mulle see pisiasi, et mul pole häält ollagi. Tulin koju tagasi. Võtsin tollest telefonist kaardi välja (sest telefoni ise sisse ei saanud lülitada) ja proovisin enda telefonisse. Arvasin, et mingi noorema oma. Neil ju kombeks endale igast huvitavaid PIN-koode panna. A la 5842 (st. minu mõistusele täiesti seosetu kood). Igatahes teisel katsel (1234) õnnestus. Tuli välja, et tegu oli mu naabritüdruku telfoniga. :) Ma olen ikka heatahtlik küll. Vahel... Harva. :D
Siis matsutasin viinamarju, tegime õega joogat ja käisin pesus.
Nüüd lõpetasin just ''Kahe ja poole mehe vaatamise'' ja suundun magama ära.
Bye-bye!

Kommentaare ei ole: