pühapäev, 8. märts 2009

Weekend

Laupäeval ärkasin juba 9 paiku üles. Passisin voodis ja vaatasin telekat. :) Mingi aeg sõime perega hommikust ja läksime papsi ja õega välja sireliheki oksi ära vedama. Päris palju oli neid oksi. Suured panime isale haagise peale, väiksemad viisime ühte suurde hunnikusse ja pisemad halud viisime lõpuks ka käruga minema. Kuigi mind väga häirib, et seda hekki enam pole. Nüüd ma olen aias kõigile ''nähtav''. Muidu võisin kas või palja taguotsaga seal ringi karata. Pealegi ei saa ma enam aias sirelilõhna tunda ja õnne otsida. Very fine ! :S
Tuppa naastes tegin liiklusteste ja lebotasin niisama. Mingi aeg aitasin isegi süüa teha.
Õhtu poole ei teinud ka midagi erilist. Sõin, vahtisin telekat ja lihtsalt puhkasin. :)
Täna ärkasin ka mingi 9 ajal üles. Mis ma küll ilma enda kassita teeksin? Ta on mul äratuskella eest. Olgu, koolihommikutel ma magaks ilma temata vist päris palju sisse(sest ta on mul maailmatark ja alati pärast kellatirinat ta tuleb ja hakkab mulle näkku nurruma. Nii kaua nurrub ja piinab mind, kui ma lõpuks ennast üles ajan)... Aga kuidas ta aru ei saa, et nädalavahetusel ma ei vaja ta teeneid.
Ning kui juba kassidele jutt läks... siis, kui keegi avastab enda kassi/kasse kadunud olevat, siis soovitaks igaksjuhuks minu hoovist vaatama tulla. Mul siin igasuguseid. Üks on niiiiii armas, et kui mul kassi poleks, siis ma oleks ta ammu endale tuppa sebinud. Ta on nagu kaks päeva juba aknalaua peal peesitanud. Käisin teda mingi aeg väljas paitamas ka. :D Ma nägin päris palju vaeva, et pärast teda sülest maha saada. Ta suht kiisupoeg ka alles. :)) Nad vist kõik kala lõhna peale kohale tulnud. Isa tõi mul kuskilt kala, no. :D
Igatahes hommikusöögi oli paps mul ilusti valmis vaaritanud. Lilled ja jäätisetordi oli ka ostnud.
Pärast söömist lahendasin liiklusteste veel paar tükki, kirjutasin inka sõnad endale ümber ja passisin niisama.
Mingi aeg puhastasin pliiti ja läksin siis välja jooksma. Eriti tore on see, et pärast esimest kilomeetrit sai mu empeka aku tühjaks. Lucky me! Kokku jooksin kuus kilti. Pärast tegin veel kõhtu, selga peale ja olin niisama asjalik.
Siis käisin siva pesus ja läksin neljaks laulma. Tund aega olin.. siis tulin koju. Vaatasin Torino EM-i naiste kolmikut... :)
Mingi aeg käisin saunas ja nüüd olen siiani telekat vaadanud. Peaks veel natuke inka sõnu vaatama ja magama ära minema.
''Lapsed lähevad kell üheksa tuttu... ja pole siin mingit juttu!'' nagu mu õde ikka tavatseb laulda. :D
Seega, headööd!

Kommentaare ei ole: