teisipäev, 3. märts 2009

II ja III märts

Mul on tegelt marukiire, seega ma teen nii kiiresti, kui võimalik. Eile ärkasin hommikul üles. Muidugi suure vaevaga, sest mul oli vaja ikka poole ööni ''Psühhot'' vaatada, eks-eks.
Geograafias pidi justkui ka Aafrika kaarti peale töö tulema. Ei tea kas jäi ära töö või ja ? :D Tere-tere! Mina poole ööni õppisin.
Ja kuna meil eilsest saadik koolis Mattiiseni nädal on, siis saame jälle tundidest ära. Yay!
Füüsika tunni ajast käisime ühesõnaga Trio Naturalet kuulamas. :) Nad suht ''rebisid'' seal ees meil poole ajast, aga konsert oli päris hea. Ja kuna meil nüüd viimase kahe päeva jooksul sudokud elumoodi on läinud, siis lahendasime Nelega neid selle ajal. No ülejäänud tundide ajal ka, mis muidugi ei tähenda seda, et me tunnitööd kaasa poleks teinud kuskil.
Trennis hüppasin kaugust. Sellise hästi vaikse hoo pealt. Algul oli kõik tipp-topp. Kahjuks lõpus, kui ma juba väsima hakkasin tuli hüppel mingi värk sisse ja ma hüppasin jälle kepsu paigast.
Sellepärast ei saanud täna kekasse ega trenni ka minna. Lonkan järjekordselt. Mul on tunne, et pean ikka uue opi laskma teha ja need ristaksidemed kokku õmblema. Nii ei saa kah korralikult trenni teha. :S :S :S
Täna lahendasime ka pooltes tundides sudokusid. Ajaloo tunnist oli konsert. Mingi Bonzoga oli tegemist. See oli hullult lahe. Mulle väga meeldis. :)
Pärast tunde sain Tõnniga kokku. Käisime poes korra ja läksime tema juurde. Lahedasime kahepeale ühe sudokugi. :D
Anyway...poole kuueks läksin autokooli. Olin tunnikese ainult, sest pidin bussile ära tulema, sest Sulevit ma endale järele EI kavatsenud kutsuda.
Koju jõudes oli pool tundi aega, et süüa ning siis pidin uuesti lippama. Laulma nimelt. Mingi pildistamine oli ka. Mingi Tartu regiooni kooride raamatu jaoks, vms. :D No, mis iganes ühesõnaga.
Enne kümmet natukene sai läbi. Käisin pesus ja nüüd vaatan siin paaniliselt kella. Ma peaks veel NII palju õppima, aga ma lihtsalt ei suuda. Homse keemia töö pean vist omast tarkusest tegema..
Tegelt, ma teen veel ühe sudoku ja siis poen voodisse ära. :)
Pai ! :)

Kommentaare ei ole: