neljapäev, 26. märts 2009

Kolmapäev, neljapäev

Nagu ma näen, olen unustanud eilse päeva kohta kirjutada.
Hommik oli rituaalne. Käisin pesus, sõin, sättisin korda end. Kooli läksin Kaupsiga. Esimese tunni ajal käisin õppesõidus. Teine tund oli ka Baidaga, kus ma ütlesin, et mul kell ei tirisenud. Pitty-pitty! Tundides ei juhtunud midagi erilist.
Hääl on juba kolmandat päeva ära. Ägisen nagu mingi häälemurdes vaevlev poiss.
Pärast tunde läksime trenni. Kolli polnud, me olime neljakesi. Mina, Nele, Tann ja Gerda. Algul pidime sörkima mingi 15-20 minutit, siis venitused+lahtijooksud ning kolm-neli ringi ringtreenikut, kuhu siis kuulusid 100x hüppenöörihüpped, topispalliga vastu seina visked 30x, selili(jalad õhus) vastu seina visked 30x, sangpommiga hüpped 15x, kangiga kehapöörded 30x ja jalavahetushüpped võimlemispingil 50x. Lõpuks venitasime peale ja läksime pessu ja riideid vahetama.
Pärast treeningut sain Tõnniga kokku. Siis läksime R-kioskisse, mulle Bingo-pileteid ostma ja pärast seda jalutasime veel mingi aja kuni bussini.
Koju tulles avastasin, et naabritüdruk on oma telefonil järel käinud ja mulle kommikarbi toonud. :) Siis sõin, passisin netis, vaatasin ''Unistuste printsessi'' ja tegin isegi korra ajaloo õpiku lahti. Kahju ainult, et miskit sealt ei lugenud.
Otsustasin selle asemel täna hoopis kuus ärgata ja veel pilgu peale visata. Üles ärkasin küll, aga õpikut lahti küll ei suutnud teha. Pooluimerdasin seal voodis lihtsalt. Siis tegin kiire pesu, söögi ja teised toimingud näida normaalse inimesena. Kooli läksin Kaupsiga, nagu ikka.
Inka, inka, venku, ajalugu, eesti keel, informaatika, kehaline. Ma leian, et neljapäev on üks mõttetumad päevi kogu nädala jooksul. Koju jäädes lollimaks küll ei jää. Kekas jooksime Nelega ÜG ringe ja pärast tiirus tegime veel natuke lihastreeningut ja venitust peale.
Tõnn tuli võttis mu kooli juures peale. Käisime juuksuris, panin aja endale ja siis passisime veel natuke aega autos, kui pidin juba õppesõitu minema. Tartusse sõit oli täna. Päris meeldiv oli. :)
Tagasi sõitis Rahel, ma magasin taga, täiega uni oli.
Linna jõudsime tagasi kolmveerand viie ajal. Tõnn korjas mu peale ja läksime tema juurde seniks, kui mu autokool hakkab.
Poole kuueks läksin siis autokooli. Kindlustuse osa oli täna. Jube tüütu on see ikka.
Enne seitset tuli Tõnn mulle uuesti järele ja viis mu bussile.
Koju jõudes sõin ja vaatasin telesaateid.
Nüüd otsustasin magama ära minna. :)
Head ööd!

Kommentaare ei ole: