neljapäev, 28. mai 2009

BIG kuldliiga I etapp Jõgeva staadionil

Erutus on suur. :D
Ühesõnaga alustan siiski hommikust. Ärkasin poole kaheksa ajal üles. Käisin pesus, panin koti kokku (viisin isegi täna kõik õpikud kooli ). Enekesega läksin linna. Juba poole 9 paiku olin linnas, ta pani mind selku ees maha, sest mul oli teine tund ka vaba. Käisin poes, siis läksin Nele juurde. Ta tegi veel viimaseid lihve ning siis läksime kooli. Jäime venkusse mingi 10 mintsa hiljaks ka, aga pole hullu. Venkus lugesin kähku mingi jutu üle ja jutustasin seda õpetajale. Nii kahju, ta läheb järmine aasta minema ja me saame endale kurikuulsa VAHU. Jaiks! :/ Aaaa, ja siis õpetaja tegi enda digikaga meist pilti ka, et jäädvustada või nii. :) :) :) Ajaloos oli ettekanne. Kuulasime seda ja panime niisama tühja. Järgnes eesti keel, kus me kirjutasime tuleva aasta kirjanduse (mida lugeda) üles ja lahendasime mingeid ülesandeid ka otsa. Söögiks oli külmkoorekaste. Mmm! Arvutisse ei pidanud, minema, ma läksin keemiat vastama, sest mul oli aasta algul see põlveprobleem ja käisin kolmapäeviti pidevalt arstide vahelt, ning esimene osa jäi väga nadiks, seega jah, pidin selle järele tegema, aga üllatus-üllatus, tal oli seal mingi konsultatsioon ja ta ei leidnud vist õiget töölehte. Seega andis mulle kogu aasta materjali töö, mida reaal tegi. Tere-tere! Aga no ma sain põhimõtteliselt siiski tehtud selle.
Pärast seda läksin linna, sain korraks Tõnniga kokku ja siis jalutasin Nelele ja Tiinale vastu (sättisid end Nele juures). Jalutasime kooli juurde, sest kolmeks pidime juba seal olema. Räägiti veel mõned tähtsad asjad üle. Siis oli mingi aeg vaba. Käisime poes. Staadionile naastes passisime seal niisama veel kuskil poolteist tundi ja vaatasime A-klassi võistlusi. Kuskil kuue ajal kogunesime oma punktidesse. Mina olin siis läpaka taga. Midagi sassi ei ajanud, kõik jäid terveks. Väga meeldiv oli. Pärast Pirks viskas meile raha ka, niiet kõik on kõige paremas korras. Siis tuli Tõnn järele meile sinna. Käisime tanklas, siis ta läks koju, ma läksin Nelet koju viima. Siis läksin veel korra Tõnni maja juurde tagasi, ta oli mulle SUURE kimbu kullerkuppe korjanud, ja see oli nii armas. :) Siis viskasin ta veel korra kuskile ära, läks pokkerit mängima. Käisime veel Tiinaga siva Maximas ja sõitsime koju.
Siiamaani pole midagi teinud, kohe sätin magama ära. :)
Head und!

Kommentaare ei ole: